کد خبر: ۱۱۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۶
امام‌جمعه شیراز و تولیت آستان شاهچراغ (ع) درباره اغتشاش‌های اخیر بیانیه مشترک صادر کردند؛

تجمع مردم شیراز، پنج‌شنبه 14 دی‌ماه در میدان نمازی شیراز/دشمن منتظر سیل خروشان عاشقان ولایت باشد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با صدور بیانیه‌ای از مردم برای تجمع روز پنجشنبه 14 دی‌ماه دعوت کرد.
به گزارش شیرازه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با انتشار بیانیه‌ای از مردم برای حضور در تجمع روز پنجشنبه چهاردهم دی‌ماه در محل میدان نمازی شیراز دعوت کرد. 

در بخشی از این بیانیه آمده است: با توجه به اینکه در روزهای اخیر با طراحی و هدایت پشت‌صحنه و موج‌سواری استکبار جهانی به بهانه ظاهری و عوام‌فریبانه برخی از مشکلات و تنگناهای موجود در جامعه توسط عده‌ای بسیار ناچیز اغتشاشاتی در حال انجام است که به ناروا بنام ملت متدین، ایثارگر و جان‌فشان در راه اسلام، قران و انقلاب اسلامی قصد رقم خوردن دارد. 

هوشمندی و هوشیاری ملی برابر نقشه‌های دشمن یکی از ضرورت‌های انکارناپذیر به شمار می‌رود. 

در بخش دیگری از این بیانیه با تجلیل از ملت بصیر، مؤمن، انقلابی، عاشورایی و ولایت مدار ایران اسلامی به‌عنوان حماسه‌سازان جاوید تاریخ ایران اسلامی آمده است به فضل الهی ملت ایران با عمل به وصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه‌الله علیه در پشتیبانی از ولایت‌فقیه اجازه نخواهد داد به کشور آسیبی رسیده و با تجمع پرشور و ولایی و انقلابی خود روز پنجشنبه 14 دی‌ماه در محل میدان نمازی رأس ساعت 10 صبح بر اغتشاشات اخیر در سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام خاتمه خواهند داد. 

همچنین نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه‌ شیراز در بیانیه‌ای مشترک با تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از مردم برای شرکت در این تجمع دعوت کرده‌اند. 

در بیانیه‌ آیت‌الله اسدالله ایمانی و آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب، خطاب به مردم استان فارس آمده است: علی‌رغم همه خبائث‌های نظام سلطه‌ جهانی و قتل‌عام مردم بی‌دفاع اقصی نقاط عالم اسلام همچنین مردم مظلوم فلسطین، جهان امروز همچنان شاهد رشد اسلام‌گرایی و آغاز مجدد بهاری دیگر و بصیرت‌افزایی اندیشمندان آن است. 

در بخش دیگری از این بیانیه خطاب به شهروندان شیراز آمده است: اینک که شاهد بر باد رفتن آمال و آرزوهای آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در بلاد اسلامی عراق، سوریه و فلسطین، با یاری و مدد خداوند متعال و فرزندان شما هستیم، نظام سلطه و استکبار بار دیگر با دخالت‌های به‌حق مردم ایران اسلامی و تبدیل این خواسته‌ها به اعتراضات و تخریب اموال عمومی، می‌خواهند به ظن خود هدایتگر این جریان و درآوردن آن به شکل انقلاب مخملین باشند که زهی خیال باطل. 

اربابان نظام سلطه و چپاولگران و غارت‌گران بین‌الملل خوب می‌دانند که مردم ایران اسلامی با بازی خداوند بار دیگر به میدان خواهند آمد و همانند سیل خروشان، عمال فریب‌خورده آن‌ها را همانند 9 دی سال 88 به زباله‌دان تاریخ خواهند فرستاد. 

در این بیانیه اضافه شده است: روز پنجشنبه چهاردهم دی‌ماه بار دیگر بیعتی مجدد با زعیم عالی‌قدر ولایت، امام راحل و شهدا خواهیم داشت. 

انتظار دارد مردم بصیر و فهیم سومین حرم اهل (ع) همچون گذشته در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور داشته و با اتحاد همیشگی خود امید دشمنان اسلام را به یاس تبدیل نماییم. 

در این بیانیه از مسوولان قوه‌ قضائیه درخواست شده که به وظیفه شرعی و قانونی خود در محاکمه‌ عاملان این فتنه‌ جدید و اذناب آنان در سراسر کشور اقدام کرده و اجازه ندهند سرسپردگان به اجانب بیش از این موجبات خسارت به وحدت امت اسلامی شوند و ابرقدرت‌های جنایتکار را امیدوار سازند.

نظرات بینندگان