کد خبر: ۱۱۸۲۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۶
تحلیل نماینده مردم شیراز در مجلس از آشوب‌های اخیر

تخم‌مرغ بهانه بود!

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تخم‌مرغ و مسائل مربوط به گرانی، برای ایجاد اغتشاش در کشور تنها یک بهانه بود.
به گزارش شیرازه، علی اکبری نماینده مردم شیراز با اشاره دلایل آشوب‌های اخیر اظهار داشت: گرانی تنها یک بهانه برای ایجاد اغتشاش بود چراکه بر اساس اطلاعاتی که بنده دارم، در این آشوب‌ها برخی افراد بسیار متمول نیز دستگیر شده‌اند که اهداف و نیت‌های دیگری را دنبال می‌کردند.

وی افزود: برای نمونه در آشوب‌های یکی از شهرستان‌ها، فرد ثروتمندی دستگیرشده که برادرش به دلیل حمل قاچاق اعدام‌شده و دلیل حضورش در اغتشاش‌ها را انتقام‌گیری از این موضوع عنوان کرده است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: طبق گزارش مسؤولان امنیتی، مسائل معیشتی و گرانی دلیل اغتشاش و آشوب نبوده و انتقال تجمعات از تهران به شهرستان‌ها نیز قابل‌تأمل است.

اکبری ادامه داد: در آشوب‌های اخیر شعارهای معترضان از حصر و مسائل مربوط به آن نیز فراتر رفته و لایه‌های بالاتر نظام را هدف قرار داده بود.

وی با بیان اینکه کلید اغتشاشات از شهرستان مشهد زده شد، افزود: شیطنتی که از این شهر شروع شد، دامن شهرهای دیگر کشور را نیز گرفت که نباید این اتفاقات را شاهد می‌بودیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، ایجاد چنین اغتشاشاتی را تلنگری به مسؤولان دانست و گفت: باید به مردم فرصت دهیم تا آزادانه حرف خود را طبق قانون اساسی بزنند.

اکبری اضافه کرد: به‌هرحال ایجاد اغتشاش در کشور متناسب با اهداف صهیونیست‌ها و دشمنان نظام است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶
0
سلام ممنون از اظهار نظر کارشناسی شده ایشان بنظرم اطلاعات خوبی دارند و توضیحات کاملی بیان فرمودند .جای تقدیر و تشکر دارد .
امیر محمد
Belgium
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶
0
وای خدا این آدم نماینده من شیرازی بدبختی هست که فقر اونقدر بهم فشار آورده که ...اخه ... تو خودت و خانوادت توی ارامشن و خودت حقوق ملیونی میگری و بچه هات سرکارن .بعد میای میگی این ادمهای توی خیابون که اعتراض کردن امریکایی هستن . تا زمانی که این ادمها راس امور هستند و همش میخوان بگن کار کار امریکاست ودرک درستی از حال و روز مردم ندارن کشور درست بشو نیست.