کد خبر: ۱۱۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۲۹ دی ۱۳۹۶

جلسه هم‌اندیشی ائمه‌جمعه منطقه 2 استان فارس در صفا شهر

جلسه هم‌اندیشی ائمه‌جمعه و ستادهای نمازجمعه منطقه دو استان فارس در صفاشهر برگزار شد.

به گزارش شیرازه،  با حضور ائمه‌جمعه شهرهای اقلید، آباده، صفاشهر، قادرآباد، ایزدخواست، مرودشت، سعادت‌شهر، پاسارگاد، کره‌ای، سرچهان، خانیمن، کامفیروز، صغاد و بهمن جلسه هم‌اندیشی ائمه‌جمعه و ستادهای نمازجمعه منطقه دو استان فارس صبح چهارشنبه در صفاشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام نقوی امام جمعه صفاشهر در این همایش که در سپاه ناحیه خرم‌بید برگزار شد، ضمن خیرمقدم به مهمانان اظهار داشت: امیدواریم این همایش نقش موثری برای ارتقای کیفیت نهاد مبارک نمازجمعه ایفا کند و ما از ثمرات این جلسه بهره‌مند شویم.

حجت الاسلام ملک‌مکان رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس در سخنانی با اشاره به جایگاه و آثار و برکات نمازجمعه گفت: نمازهای جمعه متعلق به مردم است و ائمه جمعه مشکلات جامعه را در خطبه‌های نمازجمعه مطرح می‌کنند.

گفتنی است در این همایش با برگزاری جلسات جداگانه و به صورت کارگاهی، برنامه‌های اجرایی مربوط به ستادهای نمازجمعه و تبادل تجربیات ائمه‌جمعه و ارائه نظرها و پیشنهادات راجع به ارتقای کیفی نمازهای جمعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان این همایش ائمه جمعه منطقه 2 فارس ضمن تقدیر از تلاش‌های 17 ساله حجت‌الاسلام تقوی در شورای سیاسیت‌گذاری ائمه جمعه کشور، انتخاب حجت‌الاسلام علی‌اکبری به عنوان رئیس جدید این نهاد را تبریک گفتند و ابراز امیدواری کردند که با توجه به روحیات و تجربیات ایشان شاهد ارتقای کیفی و تحول در نمازجمعه باشیم.

همچنین مقرر شد پیشنهادات مطرح شده در جلسات ائمه‌جمعه برای بهبود کیفیت این نهاد به رئیس جدید منتقل شود.

منبع: بام فارس

پایان پیام/

برچسب ها: خرمبید ، فارس ، ائمه
نظرات بینندگان