کد خبر: ۱۱۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
رئیس فراکسیون جوانان مجلس در شیراز مطرح کرد:

انتصاب شخصی 50 ساله به عنوان مشاور جوان!/ تصمیمات ملی در استان‌ها به خوبی اجرا نمی‌شود/ اظهار نگرانی از تخصیص نیافتن بودجه‌های مصوب حوزه جوانان

موسوی گفت: علی رغم تاکید بر انتخاب دستیار جوان‌ در وزارت‌خانه ها برخی از جوان‌یاران با سنین بالا به جای جوانان انتخاب می‌شوند و حتی در موردی یک شخص 50 ساله به عنوان مشاور جوان منصوب شده است!

انتصاب شخصی 50 ساله به عنوان مشاور جوان!/ تصمیمات ملی در استان‌ها به خوبی اجرا نمی‌شود/ اظهار نگرانی از تخصیص نیافتن بودجه‌های مصوب حوزه جوانانبه گزارش شیرازه، رئیس فراکسیون جوانان مجلس در مراسم اختتامیه اولین همایش مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد با انتقاد از اینکه بودجه حوزه جوانان در سال گذشته به خوبی تخصیص نیافته است، گفت: علی‌رغم اختصاص ۲۷درصد مالیات بر ارزش افزوده و عوارض کالاها به حوزه جوانان این بودجه به درستی تخصیص داده نشده است.

سید فرید موسوی خواستار افزایش بودجه وزارت ورزش و جوانان شد و اظهار نگرانی کرد که از بودجه های محدودی که برای حوزه جوانان تصویب می شود به خوبی مراقبت نشود و اختصاص نیابد.

رئیس فراکسیون جوانان مجلس ضمن اشاره به اینکه حمایت دولت و باور به جوانان در دولت اثبات شده است، در عین حال افزود: اما با وجود پیگیری‌ها، مسائل و مشکلات حوزه جوانان به درستی به سطوح دیگر دولت انتقال پیدا نکرده است و با چالش جدی در ستادهای ساماندهی امور جوانان رو به روهستیم.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت کشور جوانان هستند، اظهار کرد: برنامه هایی که در سطح ملی تصمیم گیری می‌شود به درستی در استان ها اجرا نمی شود و برخی استانداران حتی به صورت تشریفاتی هم به ستادهای امور جوانان توجه نمی‌کنند که اینچنین رویه هایی قابل قبول نیست.

رئیس فراکسیون جوانان مجلس در ادامه با تاکید بر اهمیت رعایت عدالت بین نسلی تصریح کرد: علی رغم تاکید بر انتخاب دستیار جوان‌ در وزارت‌خانه ها برخی از جوان‌یاران با سنین بالا به جای جوانان انتخاب می‌شوند و حتی در موردی یک شخص 50 ساله به عنوان مشاور جوان منصوب شده است!

موسوی با اشاره به دستور شورای عالی اداری در به کار گیری جوانان ادامه داد: جوانان باید در امور اجرایی وارد شوند و فرصت در اختیارشان قرار گیرد تا تحول بیافرینند اما شاهد هستیم که حتی برای انتخاب به عنوان مشاور نیز با موانعی روبرو هستند. منتظر هستیم تا به قولی که دادید عمل کرده و موانع موجود در انتصاب مشاوران جوان هر چه سریع تر برطرف شود.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان