کد خبر: ۱۲۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

هشدار درخصوص خرید مواد غذایی از دستفروشان/ کتابچه «سفرنامه سلامت» توزیع می‌شود/ فعالیت سه دندانپزشکی شبانه‌روزی در ایام نوروز

دکتر درویشی گفت: سه مرکز دندانپزشکی در بیمارستان شهید دستغیب، درمانگاه محمدرسول‌الله(ص) و درمانگاه حکمت در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته به بیماران خدمات ارائه می دهند.

هشدار درخصوص خرید مواد غذایی از دستفروشان/ کتابچه «سفرنامه سلامت» توزیع می‌شود/ فعالیت سه دندانپزشکی شبانه‌روزی در ایام نوروزبه گزارش شیرازه، دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیت‌های ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: 92 تیم در حال بازرسی از کلیه مراکز درمانی شبانه‌روزی، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های سطح استان فارس هستند تا این مراکز در تامین اقلام پزشکی و خدمات‌دهی مشکلی نداشته و برای ایام نوروز آماده باشند.

دکتر حسین درویشی با اشاره به فعال بودن 380 تخت دیالیز، 50 واحد داروخانه شبانه‌روزی در سطح استان فارس ادامه داد: 67 بیمارستان دولتی، خیریه‌ای و خصوصی نیز در ایام نوروز فعال هستند.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: با توجه به استفاده مسافران نوروزی از کمپ‌های اسکان، کارشناسان علوم پزشکی از این کمپ‌ها بازدید می‌کنند که از لحاظ ایمنی مشکلی نداشته باشند.

درویشی خاطرنشان کرد: کتابچه «سفرنامه سلامت» ویژه مسافران نوروزی تهیه شده است که اطلاعات عمومی سفر ایمن و آدرس مراکز درمانی و بهداشتی در آن درج شده است.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: شهروندان و مسافران از مواد غذایی استفاده کنند که تولیدکننده آن شناسنامه دار باشد. در خصوص مواد غذایی که دستفروشان ارائه می‌دهند هیچ‌گونه امنیتی تضمین نشده است چرا که نظارتی بر فرآیند پخت، نگهداری و توزیع آنها انجام نمی‌شود.

درویشی گفت: شماره تماس 1819 مربوط به مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت 24 ساعته راهنما و پاسخگوی سوالات حوزه درمان می‌باشد و مردم می‌توانند از این طریق پیشنهادات و شکایات خود را ثبت نمایند.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان