کد خبر: ۱۲۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

راه اندازی کمپين خريد کالای ايرانی با عنوان «بياييد چرخه را بچرخانيم» در استان فارس

فتوحی گفت: رونق توليد و ايجاد اشتغال پايدار در گروي ترويج مصرف كالاي ايراني است و باید از تولیدات ملی در آستانه خرید سال نو حمایت کرد.

راه اندازی کمپين خريد کالای ايرانی با عنوان «بياييد چرخه را بچرخانيم» با شعار «خريد کالاي ايرانی، اشتغال فرزندان ايرانی» در فارسبه گزارش شیرازه، مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس از راه اندازي کمپين خريد کالاي ايراني با عنوان «بياييد چرخه را بچرخانيم» و با شعار «خريد کالاي ايراني، اشتغال فرزندان ايراني» دراستان فارس خبر داد.

احد فتوحي در جلسه راه اندازي اين كمپين در اين شركت كه باحضور مديران شهرك هاي صنعتي شهرستان ها و مناطق استان برگزارشد با اشاره به راه اندازي اين كمپين در سطح ملي به ابتكار سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران، افزود: هدف از راه اندازي اين كمپين، حمايت از توليدات ملي در آستانه خريد سال نو است.

وي با بيان اينكه توجه به توليد ملي و ترويج مصرف كالاي داخلي رشد اقتصادی کشور را به همراه دارد، گفت: تحقق اين امر نیازمند کار فرهنگی و ایجاد باور ملی برای مصرف کنندگان است.

فتوحي با بيان اينكه مصرف‌کنندگان ركن اصلي عرصه حمايت ازتولید کشور به شمار می روند، گفت: مردم با خرید و حمایت از کالاهای ایرانی، ضمن کمک به رونق صنعت و تولید کشور، اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولید داخلی را محقق می‌سازند.

وي اظهار داشت: این یک امر مسلم است که به هر میزان مصرف کالاهای داخلی افزایش یابد؛ سبب افزایش تولید و اشتغال در کشور و استان خواهد شد.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس یادآور شد: البته در کنار چنین فرهنگسازی بایستی تولیدکنندگان نیز کیفیت کالاهای خود را افزایش دهند.

وي در ادامه با اشاره به اشتغال بيش از33هزار نفر در قالب 2800واحد صنعتي، توليدي و كارگاهي در 61شهرك و ناحيه صنعتي در استان گفت:حمايت از توليد داخل و پويش خريد كالا و محصولات ايراني، علاوه برحفظ اشتغال موجود در اين واحدها و ساير مجموعه هاي صنعتي استان و كشور، رشد و بالندگي بخش توليد و صنعت به عنوان موتور محركه اقتصاد كشور را به همراه خواهد داشت.


نظرات بینندگان