کد خبر: ۱۲۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
سرپرست مركز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشكی فارس در گفتگو با شیرازه:

حوادث چهارشنبه سوری در فارس 31 مصدوم برجای گذاشت /افزایش 65 درصدی تماس با اورژانس نسبت به سال گذشته

دکتر مرادیان گفت: در شب چهارشنبه سوری عملیات پیش بیمارستانی برای سی و یک مصدوم در استان فارس توسط اورژانس 115 انجام شد که 22 نفر به دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند.

دكتر محمدجواد مرادیان، سرپرست اورژانس فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه، گفت: در روز سه شنبه( ٢٢ اسفند ) كه مصادف با چهارشنبه سوری نیز بود ٢١٢٥ تماس با خطوط ١١٥ اورژانس شیراز برقرار شده است كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 65درصد افزایش در تعداد تماس داشته ایم كه از این تعداد ٤٢٥ ماموریت توسط پرسنل اورژانس ١١٥ انجام شده است .

وی اضافه كرد: در حدود ١٥٨ بیمار نیز جهت دریافت خدمات پزشكی تخصصی به بیمارستان های شیراز منتقل شدند.حوادث چهارشنبه سوری در فارس 31 مصدوم برجای گذاشت /افزایش 65 درصدی تماس با اورژانس نسبت به سال گذشته

دكتر مرادیان همچنین گفت : در شب چهارشنبه آخر سال در استان تا ساعت ٢٣:٥٩ سی و یك مصدوم مرتبط با حوادث آخرین چهارشنبه آخر سال توسط اورژانس ١١٥ چك شد كه از این تعداد ٢٢ نفر به بیمارستان منتقل و ٩ نفر نیز پس از اقدامات درمانی در محل درمان شدند.

سرپرست اورژانس فارس گفت: بیشترین آسیب‌ها در ناحیه صورت به ویژه چشم‌ها، دست و پا بوده است و اغلب قربانیان حوادث نوجوانان و جوانان بودند.

به گفته وی، متاسفانه شب گذشته برای نیروهای اورژانس نیز بدون حادثه نبود و در اثر اصابت ترقه، شیشه یکی از دستگاه های آمبولانس اورژانس دچار شکستگی شد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان