کد خبر: ۱۲۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

کاهش 31 درصدی سرقت در استان فارس/ افزایش 100درصدی کشف مواد مخدر

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کاهش 31 درصدی وقوع سرقت در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش شیرازه، سرهنگ " علی ذولقدری " در برنامه زنده تلویزیونی " بهار نارنج" سیمای مرکز فارس، افزود: همواره یکی از اولویت های اصلی ناجا در طول سال، برقراری نظم و امنیت ایام نوروز بوده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس پلیس فارس با به کارگیری همه امکانات، استفاده از ظرفیت های موجود و برقراری جلسات متعدد با سازمان های مربوطه در راستای تحقق این امر مهم تلاش می کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس تصریح کرد: پلیس اقدامات خود را در سه حوزه ترافیکی، انتظامی و امنیتی انجام می دهد و برنامه ریزی های خود را با تمرکز بر این سه حوزه انجام می دهد.

سرهنگ ذولقدری تصریح کرد: پلیس فارس در ایام نوروز بیش از 2 هزار گشت محسوس و نامحسوس را در سطح استان برای برقراری نظم و امنیت، راه اندازی کرده است.

وی به کاهش 31 درصدی سرقت در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: همچنین در این مدت با کشف بیش از 2 تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر، با افزایش 100 درصدی کشفیات روبرو بوده ایم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به راه اندازی کمپ نگهداری معتادان متجاهر در شهر شیراز، افزود: با جمع آوری افراد معتاد از سطح شهر و تحویل آنها به کمپ معتادان متجاهر توسط پلیس، بسیاری از جرائم خرد از جمله سرقت درون خودرو در سطح استان کاهش چشمگیری داشته است.

سرهنگ ذولقدری با اشاره به حجم پر تردد محورهای ورودی و خروجی استان فارس، افزود: پیش بینی می شود حجم تردد طی سه روز آینده در سطح استان به اوج خود برسد.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و از انجام حرکات مخاطره آمیز در سطح جاده ها خودداری کنند.


برچسب ها: پلیس ، ذولقدری ، رانندگان
نظرات بینندگان