کد خبر: ۱۲۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۷

نماینده کازرون: مردم مطالبات خود را از طرق قانونی پیگیری کنند

نماینده مردم کازرون نوشت: استدعا دارم مردم جهت حفظ آرامش و امنیت و جلوگیری از سوء‌استفاده افراد فرصت طلب از هرگونه تجمع و اخلال در رفت و آمد خودداری نموده و مطالبات خود را از طرق قانونی و منطقی پیگیری فرمایید.
به گزارش شیرازه، تجمع برخی افراد دربخش های چنارشاهیجان وکوهمره شهرستان کازرون،یکشنبه منجر به بسته شدن جاده دسترسی به غرب فارس شد که حسین رضازاده نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: مردم از هرگونه تجمع و اخلال در رفت و آمد خودداری کنند.

در متن پیام رضا زاده آمده است: نظربه اینکه مسئولین کشوری در رسیدن شما به خواسته قانونی و مشروعتان استوار بوده و تلاش می کنند، استدعا دارم جهت حفظ آرامش و امنیت و جلوگیری از سوء‌استفاده افراد فرصت طلب از هرگونه تجمع و اخلال در رفت و آمد خودداری نموده و مطالبات خود را از طرق قانونی و منطقی پیگیری فرمایید.

این در حالی است که شماری از افراد در اعلام حمایت از اجرای طرح تقسیم کازرون محورهای ارتباطی فارس به استان های بوشهر و خوزستان در منطقه چنارشاهیجان را مسدود کردند.
این افراد از ساعت چهار صبح یکشنبه مسیرهای ارتباطی شهر قائمیه مرکز بخش چنارشاهیجان را با سنگ و آهن بستند.
شهر قائمیه در چهار راه ارتباطی استان های فارس، بوشهر و خوزستان واقع است و مسدود شدن جاده های این شهر، این راه های ارتباطی را مختل کرد.

نظرات بینندگان