کد خبر: ۱۲۲۳۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۷

ماجرای دبیرستان معین تهران چیست؟/ واکنش بیت آیت الله حائری به رابطه فامیلی با فرد مجرم

معاون‌آموزشی دبیرستان معین از حوالی آبان و آذر سال گذشته این آزارهای جنسی را آغاز کرده است.

به گزارش شیرازه، دو روزی بود که موضوع تجاوز و آزار جنسی به دانش آموزان پسر یک مدرسه در غرب تهران تبدیل به بحث اصلی در شبکه های مجازی شده است.

بعد از آن فیلم کوتاهی از جلسه گروهی از والدین دانش‌آموزان با یکی از مدیران منطقه‌ ۲آموزش‌و‌پرورش تهران؛ منتشر شد که والدین به این مدیر اعتراض داشتند که چرا از شمار دقیق تعرض‌ها باخبر و حامی خانواده‌ها نیست.

ماجرای دبیرستان معین تهران چیست؟/ واکنش بیت آیت الله حائری به رابطه فامیلی با فرد مجرم

برخی رسانه های در این باره نوشتند که معاون‌آموزشی دبیرستان معین از حوالی آبان و آذر سال گذشته این آزارهای جنسی را آغاز کرده و پس‌از نوروز نیز به‌بهانه اردوهای مرور دروس، برخلاف ابلاغیه‌های آموزش‌وپرورش درباره اردوهای دانش‌آموزی،‌ دانش‌آموزان را به شرکت در اردوهایی در کردان کرج و ... تشویق می‌کرده و برخی از آزارها در این اردوها روی داده است.

والدین شاکی این پرونده خواستار اشد مجازات برای متهم اصلی پرونده، پلمب‌شدن مدرسه و برگزاری کلاس‌های آسیب‌شناسی برای فرزندان آسیب‌دیده‌شان هستند. 

اما یک کانال خبری نه چندان سرشناس و معتبر اعلام کرد که متهم اصلی این ماجرا از نوادگان یکی از روحانیون بلندپایه و از ائمه جمعه سابق شیراز بوده که اخیرا فوت کرد.

شایعه ای که واکنش بیت آیت الله حائری شیرازی را به همراه داشت.

محمد حسین حائری  فرزند آیت الله حائری شیرازی در یادداشتی دست نویس که برای شیرازه ارسال کرده هر گونه رابطه فامیلی با فرد مجرم را تکذیب کرده است.

ماجرای دبیرستان معین تهران چیست؟/ واکنش بیت آیت الله حائری به رابطه فامیلی با فرد مجرم

در متن تکذیبیه آمده است:

به نام خدا
ان السمع و البصر و الفواد کل اولئک کان عنه مسئولا
به تحقیق که گوش و چشم و قلب همگان در قبال کارهایی که انجام می دهند در نزد خداوند مورد سؤال قرار می گیرند.

در پی حادثه تلخ عمل منافی عفت در یکی از مدارس پسرانه منطقه دو تهران شایعه ای مبنی بر انتساب شخص فوق الذکر با بیت مرحوم آیت الله حائری شیرازی منتشر گردید. ضمن تکذیب خبر فوق تنها نوه های آیت الله حائری شیرازی در تهران دو دختر 19 و 8 ساله هستند.

بیت آیت الله حائری شیرازی ضمن تقاضای رسیدگی به اشد وجه با مسئله مذکور از عموم مومنین تقاضا دارد در نشر اخبار و نسبت دادن امور به دیگران مراعات حق و صدق را بنمایند.

دستور رهبر انقلاب
گفتنی است رهبر معظم انقلاب در شامگاه سه شنبه در پیامی خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشتند: خبر جنایت در یکی از مدارس غرب تهران موجب اندوه و تأسف شد. مقتضی است پس از محاکمه سریعاً حدود الهی را در رابطه با محکومین اجرا نمایید.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
0
چرا رهبر انقلاب نسبت به ماجرای سعید طوسی چنین واکنشی نشون ندادند؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
0
خدا لعنشون کنه که به علما تهمت میزنن.دیگه حیا و عفت و اخلاق نیس.