کد خبر: ۱۲۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
با مخترعین ایرانی؛

دارو‌های دانش بنیان ترمیم زخم کاملا ایرانی تولید شد

شرکت‌های دانش بنیان به تولید دارو‌هایی برای ترمیم زخم با فرمولاسیون کاملا نوین برای اولین در کشور پرداختند.
به گزارش شیرازه، اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

شرکت‌های دانش بنیان امروز در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری‌ بسیار موفق عمل کردند ؛ این شرکت‌ها موفق به تولید داروهای شده‌اند که برای اولین در کشور و با فرمولاسیونی کاملا نوین تولید شده‌اند.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان پمادهای دارویی را تولید کرده است که در مدت زمان بسیار کوتاه انواع زخم‌های پوستی می‌کند.

مدیر این شرکت دانش بنیان با اشاره به این پماد دارویی گفت: شرکت ما برای اولین بار در زمینه‌های درمان بیماری‌های پوستی ناشی از سوختگی داروهای دانش بنیان را تولید کرده است.

وی با بیان اینکه این پماد ظرف مدت زمانی کوتاه درد را از بین می‌برد، گفت: شیوه عملکرد این پماد بسیار سریع است به گونه‌ای که تنها در مدت 15 دقیقه هر گونه درد و سوزش را برطرف می‌کند.

مدیر این شرکت دانش بنیان درباره عملکرد‌های دیگری این پماد افزود: هنگامی که پوست می‌سوزد اگر مراقب آن نباشیم شروع به تاول زدن می‌کند و همین موضوع عفونت و زخم‌های جدید پوستی را به دنبال خواهد داشت اما پمادی که شرکت ما تولید می‌کند اجازه نمی‌دهد که هیچ تاول جدیدی اطراف زخم زده شود.

پماد طبیعی برای برطرف کردن دردهای ناشی از سوختگی

وی با اشاره به اینکه این پماد کاملا طبیعی است اظهار کرد: میزان مواد شیمیایی تشکیل دهنده این پماد بسیار کم هستند و به صورت کلی پماد از مواد معدنی تشکیل شده است و به همین دلیل از این پماد به عنوان یک پماد طبیعی یاد می‌کنیم.

مدیر شرکت دانش بنیان یادآور شد: برای اولین بار است که پمادی با این ترکیبات در کشور تولید شده است همچنین می‌توانم ادعا کنم که پمادی با این ترکیبات در سراسر جهان منحصر به فرد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان