کد خبر: ۱۲۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

بی‌انصافی است بگویند که کازرونی‌ها با توسعه قائمیه مخالف هستند

امام جمعه کازرون با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته برای توسعه بخش قائمیه گفت: بی‌انصافی است بگویند که کازرونی‌ها و امام‌جمعه با توسعه قائمیه مخالف هستند.
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام محمدخرسند شامگاه گذشته در ضیافت اُخوت و وحدت کازرون که با حضور ائمه جمعه قائمیه و کُنارتخته و فعلان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای این شهرستان و به دعوت امام‌جمعه کازرون در مکتب‌الزهرا (س) برگزار شد، با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته برای توسعه بخش چنارشاهیجان (قائمیه) اظهار داشت: شبکه بهداشت، حوزه علمیه و دادگستری با پیگیری و تلاش‌ها توانست مستقل شود و هرکجا لازم بود ما کمک کردیم؛ بی‌انصافی است بگویند که کازرونی‌ها و امام‌جمعه با توسعه قائمیه مخالف هستند.

وی با بیان اینکه طوری برخورد نکنیم که بعدها نتوانیم به چهره هم نگاه کنیم، تاکید کرد: نباید اجازه بدهیم علیه هم شعار داده شود، چراکه دشمن در صدد اختلاف انداختن و تبدیل ایران به کشوری ناامن است.

امام‌جمعه کازرون با بیان اینکه نخبگان، علما و موثرین فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای باید مراقب حرف‌ها و موضع‌‌گیری‌های خود بوده و وحدت و اخوت را در سطح شهرستان حفظ کنند، اضافه کرد: موضع‌گیری‌ها و کینه‌های شخصی وقتی به کوچه و خیابان کشیده شد نه من و نه کسی دیگر نمی‌تواند آن را جمع کند.

*اولویت اصلی، حفظ وحدت است

امام‌جمعه قائمیه نیز در این ضیافت با اشاره به حوادث اخیر کازرون اظهار داشت: از اختلاف و بدبینی و تفرقه بپرهیزیم تا در کنار هم پیشرفت کنیم.

حجت‌الاسلام حسین انصاری با تاکید بر اینکه اولویت اصلی ما حفظ وحدت و نظام است، گفت: نباید با ایجاد اختلاف و بدبینی برای نظام مسئله درست کنیم، بلکه باید انقلاب را به هدف اصلی و سرمنزل مقصود برسانیم.

وی با اشاره به موضوع تقسیمات کشوری در شهرستان کازرون گفت: کازرون و قائمیه در کنار هم بوده‌ و با هم پیشرفت می‌کنند.

این مسوول ادامه داد: با توجه به شرایط خاص و مشکلات موجود در چنارشاهیجان و کوهمره باید با حفظ وحدت و با کمک مردم انقلابی و مومن کازرون برای ارتقاء این دوبخش تلاش شود.

*دشمن بدنبال ایجاد اختلاف

امام‌جمعه کنارتخته نیز در سخنانی با بیان اینکه مقامات ارشد آمریکایی با صراحت از تغییر نظام در ایران سخن می‌گویند اظهار داشت: با حفظ وحدت و همدلی در شهرستان راه سوء‌استفاده دشمن را می‌بندیم.

حجت‌الاسلام یوسف جعفری گفت: مردم شهرستان کازرون خواهان شهرستانی آرام هستند و دشمنان با سوءاستفاده از مشکلات، درصدد اختلاف انداختن بین مردم هستند.

وی ادامه داد: با اتحاد و همدلی توطئه دشمن را خنثی می‌کنیم تا مثل کشورهای همسایه دچار مشکل نشویم.

فارس


نظرات بینندگان