کد خبر: ۱۲۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

پیشنماز خاص برای جریان خاص

به تازگی تصاویری از سخنرانی و اقامه نماز جماعت احمد خمینی، فرزند حسن خمینی، فرزند یادگار امام (ره) در شهر قزوین منتشر شده است.
به گزارش شیرازه، به تازگی تصاویری از سخنرانی و اقامه نماز جماعت احمد خمینی، فرزند حسن خمینی، فرزند یادگار امام (ره) در شهر قزوین منتشر شده است.

در این تصاویر همچنین دیده می‌شود که حجت‌الاسلام قدرت‌الله علیخانی، از چهره‌های مشهور اصلاح‌طلب در کنار چند روحانی معمّر دیگر و چند نفر دیگر، به احمد خمینی اقتدا کرده و مشغول نماز جماعت هستند.

این افراد همچنین در تصویری دیگر نیز پای منبر احمد خمینی مشاهده می‌شوند.

*صد البته اقتدای این افراد به شخص کم سن و سالی از خانواده حسن خمینی و یا نشستن پای منبر و سخنان او، به لحاظ شرعی و در ظاهر امر ایرادی ندارد.

اما نکته اینجاست که این معمّرین و امثال حجت‌الاسلام علیخانی، آیا طبق عادت به سایر ملبّسین جوان نیز اقتدای جماعت می‌کنند و به سخنانشان گوش فرا می‌دهند یا اینکه این امام جماعت خاص از امتیازات ویژه‌ای برخوردار بوده است!؟

گفتنیست، برگزاری مراسم عمامه‌گذاری اختصاصی و خارج از سنت‌های معمول طلبگی برای احمد خمینی که چندی قبل با حضور چهره‌های جریان چپ و افراد حاشیه دار برگزار شد، موجی از انتقادات را برانگیخته است.

مشرق

نظرات بینندگان