کد خبر: ۱۲۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شیراز + نقشه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس مسیرهای راهپیمایی روز قدس امسال در شیراز را اعلام و تاکید کرد که این رویداد مهم در تمام نقاط استان برنامه‌ریزی شده و برگزار خواهد شد.
به گزارش شیرازه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور، روز جمعه 18 خرداد در شیراز و سراسر فارس برگزار می‌شود، از تمام اقشار برای حضوری تاثیرگذار در این رخداد بین‌المللی دعوت کرد.

  حجت‌الاسلام محمد رضایی با بیان  اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز، راس ساعت 10 و 30 دقیقه‌ی صبح 18 خرداد شروع می‌شود، آغاز این راهپیمایی را از چهارراه پانزده خرداد (پارامونت) اعلام کرد.

رضایی گفت: راهپیمایان در ادامه این مسیر از خیابان های لطفعلی خان زند، چهار راه پیروزی و بلوار شهید آیت الله دستغیب عبور خواهند کرد و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را سر خواهند داد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) کانون گردهمایی راهپیمایان در پایان این آیین خواهد بود .

رضایی در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به تلاش استکبار جهانی در راستای تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس اظهار داشت: این اقدام شیطانی رژیم اشغالگر قدس و آمریکا موجب وحدت بیشتر جهان اسلام علیه سلطه و اشغال فلسطین شده است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با این تاکید که راهپیمایی روز جهانی قدس در تمام شهرهای استان فارس نیز برگزار می‌شود، مقطع کنونی را بسیار حساس و شرکت در این راهپیمایی را یک ضرورت دانست.

رضایی گفت: امروز روز جهانی قدس به یک روز تعیین کننده تبدیل شده که بیش از پیش مورد توجه جهانیان قرار دارد و لزوم وحدت امت اسلامی، عملگرایی و حرکت به سمت یکی شدن امت اسلامی را مورد تاکید دارد.


اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شیراز
نظرات بینندگان