کد خبر: ۱۲۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

مردم روزه دار شیراز ندای آزادی خواهی قدس را فریاد زدند

مردم شیراز با حضور در راهپیمایی روز قدس یک بار دیگر ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
مردم روزه دار شیراز ندای آزادی خواهی قدس را فریاد زدند
به گزارش شیرازه، صبح امروز (18 خرداد) مردم روزه دار شیراز همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس یک بار دیگر انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند. 

در مراسم امروز مردم روزه دار مطالبه آزادی خواهی قدس را فریاد زدند و اقدام آمریکا در انتقال سفارت خود به بیت المقدس و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه و کرانه باختری را محکوم کردند.

در پایان راهپیمایی امروز نیز قطعنامه قرائت شد. 

در بخشی از قطعنامه امروز آمده بود: وحدت، هم گرایی و یکپارچگی گروه های فلسطینی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی را از مهم ترین الزامات و مقدمات تحقق آرمان "آزادی قدس شریف" و اخراج اشعالگران از این سرزمین مقدس دانسته و با حمایت همه جانبه از "خط مقاومت و انتفاضه"، یهودی سازی سرزمین های اشغالی و تلاش برای نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین و حذف معادله بازگشت که برای بستن پرونده فلسطین طراحی شده است را به شدت محکوم کرده و از سازمان ها و نهادهای بین المللی و منطقه ای می خواهیم با اتخاذ مواضع قاطع و عملی، این توطئه خطرناک را ناکام سازند.

همچنین در بند آخر این قطعنامه اعلام شد: از همه دستگاه ها و نهادها و نیز همه دلسوزان و جریان های معتقد به نظام می خواهیم با هوشیاری و هوشمندی به مسئولیت های خطیر تاریخی خود برابر توطئه های جبهه دشمن که از طریق نفوذ و اختلال در محاسبات نظام اسلامی در صدد تحمیل اراده شیطانی خود در پوشش پیمان ها و سندهای به اصطلاح جهانی  وبین المللی مانند سند 2030، پالرمو، FATF، (اف-ای-تی-اف) برای هدف قراردادن هویت، استقلال و اقتدار انکار ناپذیر کشور هستند، عمل نموده و با صیانت از منافع و مصالح ملی، توطئه ها و ترفندهای دشمنان در این عرصه را خنثی و با شکست مواجه سازند.

نظرات بینندگان