کد خبر: ۱۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۸ - ۰۸ تير ۱۳۹۰

وحشت اسراییل از موشکهای سپاه

اسراييل نخستين كشوري بود كه ترس خود را از مشاهده توانمندي خيره كننده موشكي ايران نشان داد. در حالي كه بيش از چند ساعت از شليك موشك هاي دوربرد ايران در رزمايش پيامبر اعظم 6 نمي گذشت و سپاه تنها بخش كوچكي از قابليت هاي خود را به نمايش گذاشته بود، ايگال پالمور سخنگوي وزارت خارجه رژيم صهيونيستي اعلام كرد اين رزمايش نشان دهنده آن است كه سخنان اسراييل درباره تهديدآميز بودن فعاليت هاي ايران درست بوده است!

اين در حالي است كه ايران به صراحت اعلام كرده است برنامه موشكي خود را به عنوان پاسخي به تهديدهاي اسرائيل توسعه مي دهد و اين چيزي نيست كه آقاي پالمور تازه آن را كشف كرده باشد! ايران ديروز اعلام كرد فناوري موشكي خود را تا اندازه اي ارتقا داده كه بتواند از سمنان و دامغان (بخش هاي شرقي ايران) اسراييل را هدف قرار بدهد.
نكته جالب در اظهارات اخير اسراييلي ها اين است كه سعي كرده اند برنامه موشكي ايران را به عنوان تهديدي براي كل جهان نه تهديدي عليه اسرائيل مطرح كنند. اين در حالي است كه ايران ديروز به صراحت اعلام كرد با وجودي كه از توانمندي كافي برخوردار است، قصد ندارد برد موشك هاي خود را از 2000 كيلومتر فراتر ببرد چرا كه حتي برد 1200 كيلومتر هم براي هدف قرار دادن اسرائيل و پايگاه هاي آمريكا در منطقه كفايت مي كند.

نظرات بینندگان