کد خبر: ۱۲۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

تقدیر مسئولان فارس از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

مسئولان استان فارس از حضور گسترده مردم روزه دار استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کردند.
به گزارش شیرازه، اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل استانداری فارس روز جمعه پیام آیت الله لطف الله دژکام و اسماعیل تبادار را در اختیار رسانه ها قرار داد.

در این پیام آمده است: حضور پرشکوه و دشمن شکن مردم شریف و روزه دار استان فارس در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس که همگام با همه آزادی خواهان عالم، به تبعیت از فرمان تاریخی امام راحل عظیم الشأن و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، در حمایت از آرمان آزادی قدس شریف صورت گرفت، بیانگر پایبندی عمیق مردمان بلندنظر این دیار به اصول و موازین دینی و انقلابی بود.

آیت الله دژکام و تبادار در این پیام مشترک تصریح کردند: لازم می دانیم ضمن ارج نهادن به این حماسه آفرینی انسانی و دینی که بی شک موجب هراس و وحشت دشمنان انسانیت و تقویت روحیه مظلومان عالم شد، از آحاد مردم گرانقدر و نجیب استان فارس و گروه ها و تشکل های فعال در برگزاری این مراسم با عظمت، تقدیر کنیم.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان فارس نیز با صدور بيانيه اي  از مردم روزه دار سراسر استان فارس، که خالقان خيزش عظيم اراده هاي استوار در حمايت از فلسطين قهرمان و قدس بودند تشکر و قدرداني کرد .

در بخشی از این بیانیه آمده است: خداوند منان را شاکریم که در سایه لطف و عنایت خاصه‌اش بار دیگر توفیق شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس شامل حال امت شریف ایران اسلامی به خصوص مردم ولایتمدار، متدین و شهیدپرور استان فارس و سومین حرم اهل بیت(علیهم السلام) شد، بی‌تردید این حضور باشکوه و خروش انقلابی و دینی که در لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و در راستای پیروی از منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) شکل گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و افتخار این خطه از میهن عزیزمان ثبت کرد.

وحدت امت اسلامی بار دیگر در این روز متجلی شده و این نمادی از انسجام، ایستادگی و مقاومت جهانی، نویدگر آینده‌ای روشن فراروی مردم فلسطین و مسلمانان سراسر دنیاست.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان