کد خبر: ۱۲۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۰۵ تير ۱۳۹۷

كمربندي شيراز محور جواديه اكبرآباد بهسازي و ايمن مي شود

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس گفت: طرح ارتقاي ايمني كمربندي شيراز با اعتباري بالغ بر 96ميليون ريال در مدت 12 ماه صورت خواهد گرفت.

به گزارش شیرازه، مراسم آغاز عمليات اجرايي تعريض و بهسازي محور جواديه-اكبرآباد(مسير رفت و برگشت) با حضور رحيمي معاون هماهنگي امور عمراني استانداري فارس، تكاور مديركل راه و شهرسازي استان، سياهپور مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس، سرهنگ احمدي فرمانده پليس راه شمال استان و جمعي ديگر از مسوولين استاني برگزار شد.

 سياهپور در اين مراسم ضمن اشاره به اهميت ارتقاي ايمني كمربندي شيراز گفت: اين طرح با هدف ارتقاي ايمني كمربندي شيراز محور جواديهاكبرآباد و در قالب تعريض و بهسازي صورت مي گيرد.

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس اضافه كرد: اين طرح شامل تعريض مسير رفت و برگشت كمربندي شيراز حدفاصل شهرك جواديه تا پل اكبرآباد بطول 7/7 كيلومتر و به عرض مفيد 7/7 متر و همچنين تعريض 26 دستگاه پل و اجراي عمليات خاكبرداري و خاكريزي و آسفالت در طول محور ياد شده است كه با اعتباري بالغ بر 96ميليون ريال در مدت 12 ماه صورت خواهد گرفت.

بر اساس اين گزارش كمربندي شيرازمحور جواديهاكبرآباد از جمله پرترددترين محورهاي شهرستان شيراز است كه پيش بيني مي شود با ارتقاي ايمني اين محورشاهد ترددي ايمن و روان در اين مسير باشد.



نظرات بینندگان