کد خبر: ۱۲۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۲۶ تير ۱۳۹۷
خبر خوب برای پرسپولیس و برانکو؛

بیرانوند ماند؛ ماموریت بعدی حفظ امیری

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس امروز با حضور در این باشگاه و انجام مذاکرات سرانجام برای ادامه حضور در این تیم به توافق رسید.
به گزارش شیرازه، بعد از رقابت های جام جهانی پرسپولیس با یک مشکل بزرگ مواجه شد چرا که با وجود محرومیت نقل و انتقالاتی دو بازیکن ملی پوشش را در آستانه جدایی می دید اما حالا با توافق با علیرضا بیرانوند و ادامه همکاری با او، تنها ماموریت مهم مدیران پرسپولیس تمدید قرارداد با وحید امیری است.


برانکوایوانکوویچ روز گذشته در مصاحبه ای نسبت به عدم حضور علیرضا بیرانوند در تمرینات تیمش ناراحت بود چرا که دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با این تیم قرارداد دارد و برانکو بارها اعلام کرده که اجازه جدایی نخواهد داد. بعد از جام جهانی 2018 روسیه خبرهایی مبنی بر پیشنهادهای اروپایی برای علیرضا بیرانوند بود. حتی برخی رسانه ها تیم هایی مثل بشیکتاش، دیناموکیف و تورینوی ایتالیا را به عنوان تیم های خواهان دروازه بان تیم ملی مطرح کردند اما در نهایت او امروز در باشگاه حاضر شد و بعد از آن اعلام کردند که بیرانوند در پرسپولیس ماندنی است.


نکته ای که می توان به آن اشاره کرد این است که هنوز هیچ اطلاعاتی از نحوه توافق باشگاه و بیرانوند برای ادامه کار منتشر نشده اما شاید این توافق در نیم فصل و با جذب یک دروازه بان خوب لغو و بیرانوند نیز به باشگاهی خارجی برود. هرچند نقل و انتقالات زمستانی در اروپا کمی متفاوت از نقل و انتقالات تابستانی است و شاید بیرانوند در این شرایط نیز برخی از پیشنهاداتش را از دست بدهد.



با توجه به بازیکنانی که در نقل و انتقالات و با وجود محرومیت به پرسپولیس آمده اند حالا با حفظ بیرانوند می توان گفت که مدیران این باشگاه عملکرد خوبی در زمینه جذب بازیکن داشته اند. جذب سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شریفی، مهدی شیری و حفظ بیرانوند اتفاق خوبی برای پرسپولیسی ها باشد که اگر با تمدید قرارداد با وحید امیری همراه شود می تواند فصلی رویایی را برای سرخ ها رقم بزند. با توجه به ماندن بیرانوند این احتمال هست که وحید امیری نیز حداقل یک نیم فصل در کنار پرسپولیسی ها باشد.

منبع: ورزش سه
نظرات بینندگان