کد خبر: ۱۲۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۲۷ تير ۱۳۹۷

آقای نایب رئیس؛ بی تعارف می‌گوییم که آدرس غلط ندهید!

مانور رسانه ای جناب صبوری و رفقا در حالی صورت گرفته که کانون رهپویان وصال بعد از پیگیری و نامه نگاری ها در سال 94 و بعضا موافقت ضمنی شهردار و شورای وقت از درخواستشان منصرف می شوند.
به گزارش شیرازه، روز گذشته رسانه های نه چندان مطرح و افراطی اصلاح طلب استان فارس با انتشار گزارشی از به جریان افتادن درخواست کانون فرهنگی رهپویان وصال از شورا و شهرداری شیراز مبنی بر اختصاص قطعه زمینی در باغ جنت به این کانون خبر دادند.

آقای نایب رئیس؛ بی تعارف می‌گوییم که آدرس غلط ندهید!پازل و خط رسانه ای حامیان شورای پنجم با انتشار توئیت نایب رئیس شورای شهر شیراز تکمیل شد. ابراهیم صبوری در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت:«بی تعارف می گویم که شورای شهر شیراز با تغییر کاربری فضاهای عمومی مثل پارک ها با هر بهانه ای مخالف است #باغ_جنت #رهپویان_وصال»

گفتنی است مانور رسانه ای جناب صبوری و رفقا در حالی صورت گرفته که کانون رهپویان وصال بعد از پیگیری و نامه نگاری ها در سال 94 و بعضا موافقت ضمنی شهردار و شورای وقت از درخواستشان منصرف می شوند.

احد پاریابی مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی رهپویان وصال نیز امروز 27 تیرماه 97 درگفتگو با شیرازه ضمن تکذیب پیگیری رهپویان وصال جهت دریافت زمین از شورای شهر گفت: در دوره قبل شورا، از درخواست خود برای دریافت زمین انصراف دادیم و این موضوع را پیگیری هم نکردیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیر کانون رهپویان وصال هیچ تمایلی برای دریافت زمینی که حرف و حدیث بر سر آن است نداشته و ندارد، تصریح کرد: هرگونه ادعا و صحبت درخصوص واگذاری و پیگیری زمین در باغ جنت به این مجموعه فرهنگی مذهبی را تکذیب می کنیم و نمی دانیم این مسئله از کجا آب میخورد.

خبرنگار شیرازه برای شنیدن اظهارات تکمیلی توئیت معنادار صبوری با وی تماس گرفت که نائب رئیس شورا پاسخ داد که فعلا شیراز نیستم و هفته آینده، بعد و یا قبل از جلسه هفتگی شورا توضیح می دهم!

با توجه به اظهارات مسئولان کانون فرهنگی رهپویان وصال و موکول کردن پاسخ و توضیحات صبوری به هفته آینده به نظر می رسد نایب رئیس شورای شهر آدرس را به افکار عمومی غلط داده است. اینکه آیا اطلاعات غلط به او رسیده و یا آدرس غلط و یا هر مورد دیگر باعث توئیت عضو شورای شهر شیراز شده است را باید تا دوشنبه هفته آینده صبر و منتظر پاسخ ماند!

لازم به ذکر است متاسفانه روند خلاف واقع گویی در شورای پنجم به یک روال طبیعی تبدیل شده است. در ابتدای این شورا با وجود اینکه حکم عبدالحمید معافیان کاندیدای تصدی کرسی شهرداری شیراز از سوی وزارت کشور تایید و ابلاغ نشده بود ناصری سخنگوی شورای پنجم در گفتگو با خبرگزاری ها و با ارسال پیامکی به اصحاب رسانه اعلام کرد که حکم معافیان از سوی وزارت کشور صادر شده است.

هفته گذشته نیز نوذر امامی عضو دیگر شورای شهر شیراز در جلسه علنی شورا درحالی اعلام کرد که بر اساس دستور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور مجوز اجرای سد تنگ سرخ صادر شده که حمید ظهرابی معاون سازمان محیط زیست در گفتگو با شیرازه این خبر را تکذیب کرد.
نظرات بینندگان