کد خبر: ۱۲۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۲۸ تير ۱۳۹۷

صالح سرمربی فجرسپاسی شد

مربی تیم فوتبال پیکان در هفدهمین دوره لیگ برتر به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز انتخاب شد.
صالح سرمربی فجرسپاسی شد
به گزارش شیرازه، مجید صالح پس از توافق با مسئولان باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز به‌عنوان سرمربی این تیم در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال کشور انتخاب شد.

صالح 51 سال سن دارد و در دوران بازیگری در تیم‌های هما، بانک تجارت، کشاورز، سایپا، پاس، بهمن و هما بازی کرده است. وی در تیم‌های ملی امید، فوتسال و بزرگسالان ایران هم سابقه  بازی دارد.

مجید صالح زمانی دستیار کیروش در تیم ملی بود و در تیم ملی امید نیز دستیار اول خاکپور شد. او در باشگاه‌های سایپا، مس، استقلال(دوبار) ، ذوب آهن و پیکان سابقه دستیاری دارد، البته در سایپا نیز سرمربی بوده است. 

رسول فلاح، مدیرعامل تیم فجر از ثبت قرارداد یکساله با مجید صالح و حضور او در تمرینات فجر خبر داد و گفت: از دیروز مذاکرات خود را با مجید صالح آغاز کردیم و از وی خواستیم با حضور در شیراز  مذاکرات ادامه داشته باشد.

وی افزود: از صبح امروز درباره جزئیات قرارداد به توافق رسیدیم و قراداد را بعدازظهر نهایی کردیم. مجید صالح در تمرین عصر امروز تیم حاضر شد و امید زیادی داریم با دانش و برنامه‌هایی که دارد تیم نتایج درخشانی در فصل جدید بگیرد.

فلاح بیان کرد: تمرینات فجر به طور منظم زیر نظر اسماعیل زارع کمک مربی تیم آغاز شده بود و سعی کردیم با توجه به شرایطی که  پیش آمد آمادگی را از دست ندهیم.

وی از بومی بودن کمک مربیان تیم گفت و خاطرنشان کرد: آقای صالح دوست داشت کمک مربیان شیرازی را در کادر خودش داشته باشد، ما با اسماعیل زارع و محمود هرمزی به توافق رسیده‌ایم و دو نفر دیگر را در روزهای آینده به این کادر اضافه خواهیم کرد.





نظرات بینندگان