کد خبر: ۱۲۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۲۸ تير ۱۳۹۷
معاون فرماندار شیراز خواستار شد؛

بانک‌ها گزارش سه ماهه ایجاد اشتغال را ارائه دهند/ دستگاه‌های اجرایی طرح‌های اشتغال‌زایی معرفی شده به بانک‌های عامل را رصد کنند

جهانخواه، معاون فرماندار شیراز خواستار آن شد که سیستم بانکی با اهداف دولت در اجرای طرح های اشتغالزایی حداکثر همکاری را داشته و گزارش 3 ماهه خود برای اعطای تسهیلات اشتغال را ارائه دهند.

به گزارش شیرازه، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شیراز در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان شیراز در سال جاری در خصوص اجرای مناسب طرحتکریم ارباب رجوع مخصوصا متقاضیان اشتغال بر تسریع در روند کاری و اداری آنها تاکید و اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در جلسات کارگروه اشتغال گزارشات دقیق و مستند ارائه نمایند.

وی در ادامه با بیان اینکه از سیستم بانکی شهرستان شیراز انتظار می رودکه با برنامه ها و اهداف دولت در اجرای طرح های اشتغالزایی حداکثر همکاری را داشتهو از برداشت ها و اقدامات سلیقه ای خودداری و نسبت به ارائه گزارش 3 ماه خود در خصوص بحث اشتغال اقدام نمایند.

وی همچنین در اهتمام دستگاههای اجرایی به پیگیری و رصد طرح های معرفی شده به بانک های عامل تاکید نموده و خواستار آن شد که دستگاههای اجرایی ضمن تشکیل جلسات مستمر مشکلات تسهیلات و نیز طرح های معرفی شده به بانک ها را پیگیری نمایند.

جهانخواه همچنین تشکیل جلسه شورای هماهنگی بانک های عامل شهرستان در خصوص پیگیری و رصد مشکلات متقاضیان تسهیلات را جز اولویت های کارگروه اشتغال عنوان کرد.

ویضمن اشاره به گزارش اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی شیراز درخصوص آمار عملکرد بانک های عامل و دستگاههای اجرایی تصریح کرد: تاکنون در سر فصل تسهیلات پایدار روستایی تعداد 136 طرح به مبلغ 33 میلیارد تومان به سیستم بانکی معرفی شده است که در صورت پرداخت مبالغ مصوب امکان ایجاد 660فرصت شغلی وجود خواهد داشت.

جهانخواه افزود: تاکنون مبلغ 17میلیارد تومان جهت 22 طرح توسعه سیستم بانکی در حال پرداخت می باشد که امکان ایجاد 172 نفر فرصت شغلی را دارا می باشد..

وی ظرفیت اشتغال تسهیلات فراگیر را در صورت تحقق کلیه اهداف، 435 نفر ذکر و خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد 212 طرح به مبلغ 300میلیارد تومان از محل اعتبارات فراگیر تشکیل پرونده و معرفی گردیده که بخشی از انهابه مبلغ 51 میلیارد تومان در سیستم بانکی مصوب یا پرداخت شده است.

انتهای پیام


نظرات بینندگان