کد خبر: ۱۲۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۹ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

شهرداری شیراز پاسخگوی مشکل ترافیک ورزشگاه پارس باشد

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: شهرداری شیراز باید پاسخگوی ترافیک و مشکلات به وجود آمده در اطراف ورزشگاه تازه تاسیس پارس باشد.
به گزارش شیرازه، حیدر علی کامیاب کلانتری در رابطه به ترافیک بوجود آمده به هنگام برگزاری دیدار تیم های مس رفسنجان و قشقایی شیراز در خیابان های همجوار ورزشگاه پارس افزود: در آن زمان که قرار شد این ورزشگاه در جنوب شیراز و در منطقه میانرود ساخته شود هیچ خانه ای در این مکان وجود نداشته است.
وی اضافه کرد: شهرداری شیراز در سال های گذشته مجوز ساخت منازل مسکونی بدون در نظر گرفتن حریم ورزشگاه 50 هزار نفری پارس صادر کرده است از این رو باید پاسخگوی مجوزهای غیرقانونی و مشکلاتی که به وجود آمده باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: قطعا اطراف این ورزشگاه در بازی های پرتماشاگر با مشکل بیشتری مواجه خواهد شد و این امر نیز برای افرادی که در این منازل مسکونی زندگی می کنند مشکل آفرین خواهد شد و باید شهرداری این مشکلات را حل کند.

 حال فوتبال فارس خوب نیست
کامیاب کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود درباره فوتبال این استان اظهار داشت: فوتبال استان حال و روز خوبی ندارد و نیاز به یک تحول به ویژه در حوزه مدیریتی دارد .
وی گفت : پیش از شروع رقابت های لیگ دسته اول با وجود اینکه ممنوعیت برای کمک به تیم های حرفه ای داریم با این حال مبلغ 6 میلیون ریال به تیم های فجر و قشقایی شیراز کمک کردیم.
** نقد مغرضانه صحیح نیست
کامیاب کلانتری در ادامه این نشست گفت: نقد منصفانه را با جان و دل می پذیریم اما اینکه مغرضانه مطلبی عنوان شود درست نیست.
وی بیان داشت: متاسفانه یکی از سایت های خبری پس از بازی مس رفسنجان و قشقایی شیراز وضعیت ورزشگاه پارس را اسف بار توصیف کرده است که این امر معلوم می شود نگاه غیر منصفانه ای به این ورزشگاه داشته است.
آرزوی فوتبال دوستان شیراز برای برگزاری مسابقه در ورزشگاه 50 هزار نفری پارس پس از 22 سال از رویا به واقعیت پیوست و عصر یکشنبه 21 مرداد 97 چمن سبز این ورزشگاه شاهد رقابت تیم های فوتبال قشقایی شیراز و مس رفسنجان در چارچوب مسابقات لیگ دسته اول بود.
با توجه به محدودیت های فیزیکی معابر اطراف این ورزشگاه، هنگام برگزاری مسابقه ترافیک سنگینی در خیابان های همجوار ایجاد شد.
ایرنا
نظرات بینندگان