کد خبر: ۱۲۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۴ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

افتتاح خط تولید «گراند پد» در شیراز

با حضور مشاور وزیر و مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت، خط تولید «گراند پد» در یکی از کارخانه های تجهیزات پزشکی شیراز، آغاز شد.

به گزارش شیرازه، دکتر رضا مسائلی، مشاور وزیر و مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در یکی از شرکت های تجهیزات پزشکی شهرک صنعتی شیراز حضور یافته و از محصولات این شرکت، بازدید کرد. همچنین این بازدید با افتتاح خط تولید «گراند پد» در این شرکت تجهیزات پزشکی همراه بود. این محصول، در اتاق های عمل، به عنوان نوعی عایق برای افزایش ایمنی بیمار کاربرد دارد.

مشاور وزیر و مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت، در ادامه این سفر، با حضور در سه شرکت تجهیزات پزشکی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز، از نزدیک با محصولات این شرکت ها و تلاش های دست اندرکاران در امر تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی فارس، دیدن کرد.

این سفر با نشست مشترک مشاور وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ادامه یافت . در این نشست، دکتر «مسائلی» مشاور وزیر و مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت و دکتر «علی بهادر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همراه جمعی از مسوولان دانشگاه، پیرامون راهکارهای توسعه حمایت از تجهیزات پزشکی استان، همفکری کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: گراند پد ، شیرازه ، بهداشت
نظرات بینندگان