کد خبر: ۱۲۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷

«نشتی گاز آمونیاک» در کارخانه یخ سازی علت بوی نامطبوع صبحگاهی در شیراز

مسئول روابط عمومی آتش نشانی شیراز با بیان اینکه صبح امروز نشت شدید گاز آمونیاک در کارخانه یخ سازی واقع در خیابان بشیر (سلمان فارسی) اتفاق افتاد، گفت: با حضور به موقع آتش نشانان این مشکل به صورت موقت برطرف شد.
«نشتی گاز آمونیاک» در کارخانه یخ سازی علت بوی نامطبوع صبحگاهی در شیرازبه گزارش شیرازه، صبح امروز (13 شهریور) خبری مبنی بر انتشار بویی مشمئز کننده در بخشی از شیراز و محدوده جایگاه عرضه سوخت پیرنیا در رسانه ها منتشر شد که برخی مدعی بودند مخازن نگهداری گازِ جایگاه سوخت علت آن است.

مسئول روابط عمومی آتش نشانی شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه، «نشتی گاز آمونیاک» در کارخانه یخ سازی را علت این موضوع عنوان کرد.

علیرضا عدلو با بیان اینکه ساعت 7 و نیم صبح امروز نشت شدید گاز آمونیاک در کارخانه یخ سازی واقع در خیابان بشیر (سلمان فارسی) اتفاق افتاد، گفت: با حضور به موقع آتش نشانان این مشکل به صورت موقت برطرف شد.

وی با اظهار اینکه کارخانه موظف است شیر اصلی لوله ای که نشتی داشته را تعویض کند، افزود: البته کارخانه یخ سازی می تواند کارخانه آردی که در نزدیکی او است را تحت الشعاع قرار دهد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی شیراز خاطرنشان کرد: با کمک نیری انتظامی از سلامت ساکنین و همسایه های اطراف کارخانه مطلع شدیم، پلیس با حضور در محل سکونت تک تک افراد از سلامت شهروندان اطلاع پیدا کرده و هیچ مشکل خاصی وجود نداشته است.

عدلو با تاکید بر اینکه راه اندازی کارخانه باید پس از تعویض لوله ای که نشتی داشته صورت بگیرد، تصریح کرد: ما تنها می توانیم تذکر بدهیم اما اقدام برای پلمپ این کارخانه تنها توسط مراجع قضائی باید صورت بگیرد.

نظرات بینندگان