کد خبر: ۱۲۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷

برگزاری رزمایش «شیفت ایثار» در شهرک صنعتی شیراز

مسئول بسیج کارگری فارس گفت: رزمایش خدمت جهادگران بسیجی که از 9 شهریور در شهرک صنعتی شیراز آغاز شده فردا سه شنبه بصورت ویژه با عنوان «شیفت ایثار» برگزار خواهد شد.
به گزارش شیرازه، مسئول بسیج کارگری فارس از برگزاری رزمایش «شیفت ایثار» در شهرک صنعتی شیراز خبر داد.

حمیدی در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با اشاره به اینکه رزمایش بزرگ عاشورایی محمد رسول الله (ص) که با حضور جهادگران بسیجی از 9 شهریور در شهرک صنعتی شیراز آغاز شده فردا سه شنبه بصورت ویژه با عنوان «شیفت ایثار» برگزار خواهد شد.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی به مردم، بسیج کارگری روز 20 شهریور در کارخانجات سراسر استان اقدام به اردوی جهادی می نماید

حمیدی اضافه کرد: پاکسازی معابر و رنگ آمیزی بلوار ها، تعویض لامپ های شهرک صنعتی شیراز ترمیم و بازسازی برخی مکان ها و دیوار های شهرک صنعتی که نیاز به بازسازی دارد و اعزام اکیپ پزشکی برای ارائه خدمات رایگان به کارگران و اعزام اکیپ مشاوره ای برای ارائه مشاوره به صنعتگران از جمله برنامه های رزمایش شیفت ایثار است.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس نیز در جمع خبرنگاران گفت: براي نخستين بار و درقالب رزمايش محمد رسول الله 2 در سومين شهرك صنعتي بزرگ كشور ميزبان اردوي جهادي بسيجيان است. 

وی با بیان اینکه تفکر و فرهنگ بسیجی گره گشای مشکلات کشور و حركت به سوي تعالي و پيشرفت است گفت: نهادينه شدن تفكر بسيج ،ضامن حفظ استقلال و پیشرفت اقتصادی کشور است.

فتوحي با اشاره به تلاشهاي امروز دشمن در جبهه اقتصادي براي ضربه به كشور گفت:براي مقابله با اين تهديدات راهي جز تكيه بر اقتصاد مقاومتي نداريم و و براي تحقق اين موضوع كه مورد تاكيد فراوان رهبرمعظم انقلاب نيز است ،فرهنگ و تفكر بسيجي بسيار كارگشاست.

وي افزود: امروز کشور در عرصه اقتصاد ، بیشتر از همیشه نیازمند تعمیق و توسعه فرهنگ پایداری و ایثار است و برای تحقق اهداف عالی اقتصاد مقاومتی نیز بدون بهره مندی از روحیه ی مقاومت و همت بسیجی ناممکن به نظر می رسد.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي فارس در ادامه با تاكيد برلزوم حمايت از برنامه هاي بسيج كارگري در شهرك هاي صنعتي استان گفت:در زمينه هايي نظير امور راهبري شهرك هاي صنعتي ،كمك به راه اندازي واحد هاي راكد و فعال كردن ظرفيت واحد هاي صنعتي و نيز امور امنيتي و فرهنگي با بسيج كارگري همكاري و از حضور بسيج در اين عرصه ها استقبال مي كنيم.

وي در ادامه با اشاره به حضور بسيجيان در قالب اردوهاي جهادي در شهرك هاي صنعتي با قدرداني از برنامه ريزان اين حركت جهادي گفت: اميدواريم بااين حضور جهادگونه كه از سراخلاص صورت ميگيرد شاهد ارائه خدمات مناسبي به صنعتگران باشيم.


نظرات بینندگان