کد خبر: ۱۲۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۷

افزوده‌شدن پاسخ‌آسان و حالت‌تیره به واتس‌اپ

واتس اپ قصد دارد امکانات جدیدی را به این برنامه گپ و پیام رسان اضافه کند و برخی از امکانات از طریق یک نسخه آزمایشی برای تعدادی از کاربران در دسترس است.
به گزارش شیرازه، از جمله این امکانات قابلیت Swipe to Reply است که به شما امکان می دهد با ضربه زدن بر روی نمایشگر متنی را نشانه گذاری و به سرعت پاسخ آن را ارسال کنید.

در حال حاضر برای پاسخ به یک متن در نرم افزار واتس اپ ابتدا باید آن را انتخاب کنید و سپس به بالای محیط این نرم افزار رفته و گزینه پاسخ را از میان انبوه گزینه های موجود انتخاب کنید و در نهایت پاسخ خود را تایپ کنید. البته این قابلیت از مدتها قبل در پیام رسان های رقیب واتس اپ موجود بوده است.
  
اما قابلیت دیگر که آن هم از مدتی قبل در برخی پیام رسان های رقیب وجود داشته، ویژگی حالت تیره است که باعث می شود استفاده از واتس اپ به خصوص در تاریکی شب تسهیل شود. قرار است این خدمات برای کاربران اندروید و آیفون در دسترس باشد، هر چند برخی نگرانی ها در مورد میزان سازگاری قابلیت یادشده با نمایشگرهای او – لد وجود دارد.

با فعال کردن حالت تیره، پس زمینه سیاه با متون خاکستری یا سیاه از این طریق در دسترس قرار می گیرد. البته واتس اپ اطلاعات منتشر شده در این زمینه را رد یا تایید نکرده است.
مهر

نظرات بینندگان