کد خبر: ۱۲۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷
صفر تا صد جلسه علنی شورای شهر شیراز در نهم مهر ماه!

دو دستگاه اتوبوس برای برپایی بیمارستان سیار در حوادث غیر مترقبه واگذار شد/ اصلاح مصوبه و اعلام! اسامی نمایندگان شورا در سازمان ها چاشنیِ تنها مصوبه جدی شورای شهر

جلسه علنی شورای شهر شیراز با حضور 11 نفر از اعضای شورا برگزار و به بررسی تنها سه دستورکار اکتفا شد.
دو دستگاه اتوبوس برای برپایی بیمارستان سیار در حوادث غیر مترقبه واگذار شد/ اصلاح مصوبه و اعلام! اسامی نمایندگان شورا در سازمان ها چاشنیِ تنها مصوبه جدی شورای شهربه گزارش شیرازه، جلسه علنی شورای شهر شیراز با حضور 11 نفر از اعضای شورا در نهم مهر ماه برگزار و به بررسی تنها سه دستورکار اکتفا شد.

مهدی حاجتی و سیروس پاک فطرت اعضای غایب این جلسه بودند.

اصلاح دو مصوبه درخصوص کارت اوراق بستانکاری برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و بستانکاران شهرداری اولین دستورکاری بود که در این جلسه بررسی شد.

واگذاری دو دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری شیراز به دانشگاه علوم پزشکی بصورت بلاعوض جهت برپایی بیمارستان سیار در حوادث غیرمترقبه با حفظ مالیکت شهرداری جدی ترین موضوعی بود که نمایندگان جمعیتی قریب به دو میلیون نفر در شیراز، درخصوص آن صحبت کردند و نهایتا آن را به تصویب رساندند.

انتخاب نمایندگان و ناظرین شورا در سازمان ها و کمیسیون های شهرداری آخرین موضوعی بود که برای بحث و بررسی در دستورکار قید شده بود و اعضای شورا تنها به قرائت اسامی نمایندگانی که از پیش بررسی و مشخص شده بود اکتفا کردند.


نظرات بینندگان