کد خبر: ۱۲۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲:۲۷ - ۰۱ دی ۱۳۹۷
با دستور معاون رئیس سازمان صدا و سیما صورت گرفت؛

آغاز به کار رادیو زیارت در سومین حرم اهل بیت/ رادیو زیارت جهانی می شود

همزمان با برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره ملی رادیویی چلچراغ شیراز، رادیو زیارت در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش شیرازه، با دستور معاون رئیس سازمان صدا و سیما در امور استان‌ها و همزمان با برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره ملی رادیویی چلچراغ شیراز، رادیو زیارت در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی امشب در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی رادیویی چلچراغ شیراز که با موضوع سیره و زندگی حضرت احمدبن موسی‌الکاظم (ع) حضرت احمدبن موسی‌الکاظم (ع) در تولیدات رادیویی سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره ابتکار خوبی در معرفی حرم مطهر شاهچراغ (ع) بود و امیدواریم در سال آینده در گستره وسیعی برگزار شود.

وی تصریح کرد: رادیو زیارت با تعمیق معرفت زیارت، معرفی اماکن زیارتی، ارتقاء فرهنگ زیارتی و ایجاد همبستگی میان اماکن زیارتی افتتاح شده و محوریت آن خراسان رضوی در مشهد مقدس و در کنار حرم مطهر امام رضا (ع) است.

دارابی ادامه داد: رادیو زیارت در گام نخست با همکاری آستان‌های قدس رضوی، آستان مقدسه حضرت معصومه (س) و آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) راه‌اندازی شده و در آینده گستره آن در کشور و جهان است.

معاون استان‌های رسانه ملی اظهار امیدواری کرد رادیو زیارت در حوزه فنی اپلیکیشن و نرم‌افزار نیز فراهم شود تا مردم در گوشی خود از آن استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: پخش سراسری رادیو زیارت در برنامه‌های رسانه ملی است و امیدواریم پخش آن را جهانی کنیم.

انتهای پیام/



نظرات بینندگان