کد خبر: ۱۲۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۷
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

راه‌اندازی موسسه خیریه بیمارستانی در بیمارستان شهید فقیهی

رئیس بیمارستان شهید دکتر فقیهی از اعتبار ۶ میلیارد ریالی برای تخفیف به بیماران نیازمند در شش ماهه نخست سال خبر داد.
به گزارش شیرازه، در پی هماهنگی اداره خیرین معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مسوولان بیمارستان، نشست راه اندازی موسسه خیریه بیمارستان با حضور معاون اجتماعی، رئیس بیمارستان و هیات موسس در دفتر مدیریت بیمارستان شهید فقیهی برگزار شد. معاون اجتماعی دانشگاه در این نشست گفت: مشارکت مردم و نیکوکاران در اداره راهبردی بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی در قالب مؤسسات خیریه و پشتیبان این مراکز، از جمله طرح ها و برنامه هایی است که از سوی اداره خیرین و مؤسسات خیریه معاونت اجتماعی انجام می شود.

کرامت الله افراشی افزود: این مؤسسات با هدف حمایت و کاستن رنج بیماران نیازمند در تامین هزینه های دارویی و درمان که توان پرداخت هزینه بیماری حتی با تعرفه دولتی را ندارند راه اندازی می شود؛ در این مؤسسه مددکار اجتماعی نقش دبیر مؤسسه خیریه را دارد که مرجع تشخیص بیماران نیازمند، شیوه نامه های مددکاری و بانک اطلاعاتی معتبر است.

دکتر «علی اکبری» رئیس بیمارستان شهید دکتر فقیهی نیز در این نشست با ارائه گزارش از وضعیت بیمارستان، از اعتبار ۶ میلیارد ریالی برای تخفیف به بیماران نیازمند در شش ماهه نخست سال خبر داد و تشکیل این مؤسسه خیریه را عاملی برای سرعت بخشیدن و کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان دانست.

این نشست با حضور «کرامت الله افراشی» معاون اجتماعی، دکتر «علی اکبری» رئیس بیمارستان شهید دکتر فقیهی، «حسن غیاثی» مدیر بیمارستان، «داریوش بوستانی» مدیر مشارکت های مردمی معاونت اجتماعی، «هادی اکبری» رئیس اداره خیرین مؤسسات خیریه معاونت اجتماعی، «رنجبر» مددکار اجتماعی و جمعی از نیک اندیشان برگزار شد.

نظرات بینندگان