کد خبر: ۱۲۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵:۴۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۷

تردد در گردنه‌های کوهستانی سپیدان فقط با زنجیر چرخ/ اردکان رکوردار بارش اخیر

تردد در گردنه‌های کوهستانی شهرستان سپیدان فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.
به گزارش شیرازه، رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: به علت بارش برف، تردد در جاده سپیدان به یاسوج و سپیدان به اقلید فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است و سایر جاده‌های استان به علت بارش باران، لغزنده است.

سرهنگ دهقانی افزود: هم اکنون همه جاده های فارس باز است.
وی به رانندگان توصیه کرد تجهیزات زمستانه به خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و با توجه به لغزنده بودن جاده ها، فاصله طولی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه به رانندگی ادامه دهند.

کارشناس اداره کل هواشناسی فارس با اشاره به بارش برف و باران در مناطق مختلف استان فارس، اظهار داشت: در حال حاضر محورهای سپیدان _ اقلید، سپیدان _ یاسوج و خسروشیرین آباده برفی است.

احمدی با بیان اینکه در محورهای کازرون، خرم بید، رستم، بوانات، اقلید، دشت ارژن و مرودشت شاهد بارش باران هستیم، عنوان کرد: همه محورهای برفی و بارانی فارس باز است و ترافیک به صورت روان در جریان است.


میزان بارندگی استان فارس تا صبح امروز
دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس با اشاره به میزان بارندگی در استان، اظهار کرد: اردکان با ۴۱ و ۶ دهم میلی متر، درودزن با ۱۴ و ۲ دهم میلی متر، نورآباد ممسنی با ۱۸ و ۷ دهم میلی متر، رکورددار بارش در سامانه اخیر تا صبح امروز بوده اند.

وی اضافه کرد: در شهرستان‌های اقلید ۱۱ و ۶ دهم میلی متر، ارسنجان ۶ دهم میلی متر، کازرون ۳ میلی متر، صفاشهر ۳ میلی متر، شهرک گلستان ۳ میلی متر بارش به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: در ایزدخواست یک و ۶ دهم میلی متر، بوانات یک میلی متر، تخت جمشید ۴ دهم میلی متر، زرقان یک میلی متر، سروستان یک و ۹ میلی متر و شیراز یک و ۳ میلی متر باران باریده است.

دهملایی بیان کرد: در استهبان، جهرم، خفر، خنج، داراب، زرین دشت، فراشبند، فسا، فورگ داراب، فیروزآباد، قیروکارزین، لار، لامرد و نی ریز بارانی نباریده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس ادامه داد: ورود سامانه بارشی از بعد از ظهر یکشنبه، موجب بارش باران در استان شده است.
نظرات بینندگان