کد خبر: ۱۲۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۳۰ دی ۱۳۹۷
به مناسبت دهه فجر؛

دانشجویان شیرازی در مناطق محروم خدمات‌رسانی می‌کنند

رئیس ستاد اردو‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بسیج دانشجویی این دانشگاه در ایام دهه فجر در روستا‌های محروم شهرستان نیریز به ارائه خدمات سلامت به مردم خواهد پرداخت.
به گزارش شیرازه، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در روستا‌های محروم شهرستان نیریز به ارائه خدمات سلامت به این مردم خواهد پرداخت.

کوروش عزیزی، رئیس ستاد اردو‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام این خبر گفت: گروه جهادی شهید بیاضی زاده دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اقدام به اجرای سلسله فعالیت‌های جهادی در مناطق مشخصی از شهرستان نیریز در استان فارس نموده است.

کوروش عزیزی مطرح کرد: این فعالیت‌ها که با محوریت فرهنگ و سلامت به این هموطنان ارائه می‌شود شامل خدمات تخصصی درمانی، بهداشتی و آموزشی خواهد بود.

ستاد اردو‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: این فعالیت جهادی ارزشمند طی شش روز از ۱۷ تا ۲۲ بهمن ماه انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن دعوت از همه اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه جهت حضور در برنامه‌های جهادی مطرح کرد: کلیه علاقمندان به حضور در این برنامه فارغ از رشته و سال ورود به دانشگاه می‌توانند در زمینه‌های مختلف مورد علاقه خود در این اردو شرکت کرده و علاوه بر کسب اجر اخروی، در این کار خیر نیز مشارکت یابند.

لازم به ذکر است، علاقمندان به حضور در این فعالیت جهادی می‌توانند حداکثر تا یکم بهمن ماه با ارسال نام و نام خانوادگی، کد ملی، رشته و سال ورود به دانشگاه خود را برای بخش برادران به شماره همراه ۰۹۳۸۸۲۲۷۰۴۵ و در بخش خواهران به شماره ۰۹۰۳۵۱۲۱۷۲۰ پیامک ارسال کنند.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان