کد خبر: ۱۲۷۷۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷

قتل بیرحمانه راننده سمند در جاده/دستگيري قاتلين پس از كشف جسد در جهرم

در پي وقوع يك فقره قتل در يكي از روستاهاي شهرستان قيروكارزين و انتقال جسد مقتول به شهرستان جهرم، موضوع شناسايي و دستگيري قاتلان در دستور كار ماموران قرار گرفت.
به گزارش شیرازه، اخیرا فیلمی در فضای مجازی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در فرهنگ شهر شیراز منتشر شده است؛ که پیگیریهای خبرنگار شیرازه حاکی از آن است که مقتول (معلم بازنشسته) در یکی از شهرستان ها به عنوان سرویس مدرسه مشغول بکار بوده است که جسد وی در جهرم در خودروش کشف می شود.

روابط عمومی نیروی انتظامی استان فارس در گفتگو با شیرازه، کشف جنازه ای با سر بریده را تایید کرد و گفت: هنوز علت قتل مشخص نیست و پزشکی قانونی در حال بررسی جسد است.

امروز معاون اجتماعي پليس فارس از دستگيري قاتلين جوان در كمتر از 24 ساعت پس از كشف جسد در شهرستان"جهرم" خبر داد.

سرهنگ كاووس محمدي در گفت و گو با خبرنگاران، بيان كرد: در پي وقوع يك فقره قتل در يكي از روستاهاي شهرستان قيروكارزين و انتقال جسد مقتول به شهرستان جهرم، موضوع شناسايي و دستگيري قاتلان در دستور كار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ محمدي تصريح كرد: ماموران پليس آگاهي شهرستان جهرم با انجام تحقيقات فني مطلع شدند كه قاتلان خودرو مقتول را دربست كرده اند و در طول مسير قصد سرقت آن را داشته اند كه پس از درگير شدن با راننده وي را به قتل رسانده و متواري شده اند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي پليس فارس با بيان اينكه در يك عمليات ضربتي ماموران موفق شدند هر 2 نفر قاتل كه از اتباع بيگانه بودند و قصد خروج از استان و كشور را داشتند دستگير كنند، عنوان داشت: متهمان تحويل مراجع قضايي و از آن طريق روانه زندان شدند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: پليس با قاتلان و برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه برابر قانون  و به شدت با آنان برخورد مي كند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
0
معلم بازنشسته! راننده سرویس مدارس!
و مسافر کش جاده ای!