کد خبر: ۱۲۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

تکذیب ارایه خدمات به بیماران غیر اورژانسی در بیمارستان نمازی

رییس بیمارستان نمازی شیراز، محتوای خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص محدودیت ارایه خدمات به بیماران غیر اورژانسی در بیمارستان نمازی را تکذیب کرد.
به گزارش شیرازه، رئیس بیمارستان نمازی شیراز گفت: محتوای خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص محدودیت ارایه خدمات به بیماران غیر اورژانسی در بیمارستان نمازی صحت ندارد و هموطنان به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و انتشار دهنده دوباره این نوع خبرها نباشند.
 
احمد حسین زاده افزود: با توجه به تحریم های به وجود آمده در کشور و ایجاد مشکلات مالی برای تمامی سازمان ها، ادارات و نهادها، بیمارستان موقوفه نمازی نیز از این مهم مستثنی نیست، اما در بیمارستان نمازی علی رغم مشکلات مالی، تغییری در روند ارائه خدمات به هموطنان ایجاد نشده و همچنان با روند قبلی پذیرای بیماران اورژانسی و غیر اورژانسی در تمامی بخش ها است و برنامه ریزی و تامین لوازم برای ارایه درمان های خاص و به روز، همیشه در دستور کار گروه های آموزشی و درمانی بیمارستان قرار دارد.

حسین زاده ادامه داد: در خصوص دریافت های بیمه ای که حجم اصلی منابع مالی بیمارستان را تشکیل می دهد، باید گفت که بیمه سلامت طی سال ۹۷، پرداخت هایمناسبی داشته است، اما مطالبات سال ۹۶ و ۹۷ بیمارستان از بیمه تامین اجتماعی محدویت های قابل توجهی در پرداخت های بیمارستان به کارکنان و پزشکان و شرکت های پشتیبان ایجاد کرده است که امیدواریم سازمان تامین اجتماعی در این خصوص چاره اندیشی کند، اما باز این مورد نیز خللی در ارایه خدمات به بیماران اورژانسی و غیراورژانسی وارد نکرده است.

رییس بیمارستان نمازی شیراز، اضافه کرد: محتوای خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص محدودیت ارایه خدمات به بیماران غیر اورژانسی، صحت ندارد و این موضوع اساسا در سطح دانشگاه نیز هیچگاه مطرح نشده است.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان