کد خبر: ۱۲۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۸

باغ جنت شیراز میزبان جشنواره «شادشهر» است

سرپرست گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری شیراز گفت: جشنواره شادشهر تا 16 فروردین 98 از ساعت 9 صبح تا 23 برنامه دارد.
به گزارش شیرازه، علی نیّری سرپرست گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی  شهرداری شیراز با بیان اینکه در ایام نوروز نمایشگاه‌های مختلف با تاکید بر معرفی صنایع دستی، خوراک، آئین و رسوم مردم فارس برپا شده است، اظهار کرد: جشنواره شادشهر از 25 اسفند 97 تا 16 فروردین 98 از ساعت 9 صبح تا 23 برنامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از فضای نمایشگاه به معرفی آداب و رسوم مردم فارس از قومیت‌های مختلف اختصاص یافته است، افزود: بخشی نیز به غرفه‌های صنایع دستی، سوغات شیراز، محصولات فرهنگی و کتاب اختصاص یافته است.

سرپرست گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی  شهرداری شیراز با بیان اینکه در طول جشنواره 10 شب ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری شامل تئاتر، موسیقی و غیره اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: رویکرد تمام این برنامه‌ها مبتنی بر معرفی شهر شیراز و داشته‌های گردشگری فرهنگی و مذهبی آن است.

نیّری بیان کرد: با توجه به اینکه باغ جنت یکی از مکان‌هایی است که کمپ اقامتی گردشگران در آن ایجاد شده است و خدمات اسکان مسافران توسط شهرداری شیراز ارائه می‌شود به همین دلیل فضای شاد و مفرح برای گردشگران و شهروندان پیش‌بینی شده است و برنامه‌های فرهنگی و هنری به صورت عصرگاهی و شبانگاهی اجرا می‌شود.
نظرات بینندگان