کد خبر: ۱۲۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۸

اعتراض امام جمعه شیراز نسبت به تجاوز شهرداری به حریم رودخانه

امام جمعه شیراز با اظهار اینکه وقتی خود شهرداری به حریم رودخانه تجاوز کرده چه توقعی از مردم داریم، گفت: باید ببینیم شهرداری چه بر سر مردم آورده است.
به گزارش شیرازه، امام جمعه شیراز پس از بازدید از منطقه سیل زده شیراز در جلسه ای با رئیس بنیاد مسکن کشور و استاندار فارس با بیان اینکه شهرداری مسیل را مسدود کرده و به ساختمان تبدیل کرده اند، نسبت به جلوگیری از جاری شدن سیل و بلوار کشی توسط شهرداری شیراز اعتراض کرد.

آیت الله لطف الله دژکام با اعلام اینکه تونل احداث شده توسط شهرداری شیراز تبدیل به رودخانه شده و هیچ راه فراری برای آب در این مکان وجود ندارد، گفت: صحنه های نامناسبی را در جریان سیل شیراز مشاهده کردم از جمله اینکه در مکانی که قرار است توسط شهرداری پارک ساخته شود ۲ متر آب جمع شده است.

وی با اظهار اینکه وقتی خود شهرداری به حریم رودخانه تجاوز کرده چه توقعی از مردم داریم، تصریح کرد: باید ببینیم شهرداری چه بر سر مردم آورده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: در بازدیدها وارد یک کوچه با 4 متر گودی شدیم که بن بست بود و راه خروج آب نداشت، شهرداری پشت این کوچه 15 مغازه برای فروش ساخته است، اما معلوم نیست که آب این کوچه از کجا باید خارج شود.

دژکام اذعان داشت: نمی شود بنشینیم و فقط نظاره کنیم، مردم حق دارند فحش بدهند و هر بدی به ما بگویند.
نظرات بینندگان