کد خبر: ۱۲۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
مدیر کل کمیته امداد فارس خبر داد؛

رشد ۳۵ درصدی درآمد اکرام ایتام و محسنین در فارس

حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در فارس در سال گذشته بیش از ۵۳۱ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
به گزارش شیرازه، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سال گذشته ۵۳۱ میلیارد و ۷۱۴ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۱۷۰ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند که این مبلغ ۷۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بالاتر از تعهد اداره کل جمع آوری شده است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۸۸ هزار ۳۳۲ نفر حامی نیکوکار در استان از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، افزود: این حامیان نیک‌اندیش از ۲۳ هزار و ۵۹۶ فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۹۱ فرزند از ایتام و ۱۳ هزار و ۵۹۶ فرزند از محسنین هستند.

بذرافشان  با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوار‌های نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول و ازکارافتاده هستند، اظهار کرد: در این طرح حامیان ایتام میزان ۳۳۴ میلیارد و ۴۷۳ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۲۶۴ ریال و حامیان محسنین نیز ۱۹۷ میلیارد و ۳۴۱ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۰۶ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

مدیر کل کمیته امداد فارس میانگین سرانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین را در سال گذشته یک میلیون و ۸۸۸ هزار و ۵۹۵ ریال اعلام کرد و افزود: درآمد کل طرح اکرام نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان