کد خبر: ۱۲۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸

دختر وزیر زیر تعهد رسمی خود به شهرداری می‌زند

شبنم نعمت زاده با زیر پا گذاشتن تعهد رسمی به شهرداری و دادگستری لواسان به دنبال لغو حکم تخریب ساخت و ساز غیر قانونی ویلای خود است.
به گزارش شیرازه، اواخر سال گذشته با پیگیری رسانه‌ها حکم تخریب ویلای لواسان شبنم نعمت زاده دختر معروف وزیر اسبق صنعت قطعی شد.

شهرداری لواسان برای اجرای حکم تخریب قسمت اضافه بنای ساختمان که غیر قانونی ساخته شده بود () اقدام کرد که با درخواست نعمت زاده و تعهد رسمی مقرر شد ادامه‌ی تخریب توسط وی و تا پایان فروردین ماه سال ٩٨ و زیر نظر نماینده دادگستری انجام شود.

بررسی‌های میدانی خبرنگار ما حاکی از آن است که علی رغم تعهد رسمی شبنم نعمت زاده و اینکه قرار بود گزارش مراحل تخریب به صورت هفتگی به نماینده شهرداری لواسان ارائه شود، اما از ابتدای سال جدید عملیات تخریب متوقف شده است!

از سوی دیگر خبر‌های موثق نشان می‌دهد آقازاده معروف به دنبال لغو حکم تخریب از طریق دیوان عدالت اداری است! 

این مسائل در حالی صورت گرفته است که سخنگوی شهرداری لواسان در مصاحبه و برنامه تلویزیونی تاکید کرده بود اگر مالک متخلف طبق تعهد خود اضافه بنای غیر قانونی را تخریب نکند شهرداری ورود کرده و حکم را اجرا خواهد کرد!
 
وقتی دختر معروف وزیر زیر تعهد رسمی خود به شهرداری می‌زند+ سند

در واقع شبنم نعمت زاده با دادن تعهد به شهرداری و خریدن زمان برای پیگیری لغو حکم تخریب از طریق دیوان عدالت اداری شهرداری لواسان را دور زده است!

عدم ورود دادگستری و شهرداری لواسان با گذشت چند هفته از توقف اجرای حکم قانونی تخریب مشخص نیست!

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که آیا آقازاده معروف می‌تواند با عمل نکردن به تعهد خود و دور زدن شهرداری لواسان حکم قطعی تخریب ویلای لاکچری خود در را لغو کند؟!
راه دانا/
نظرات بینندگان