کد خبر: ۱۲۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۸

افزایش مصرف بنزین در نوروز 98/ کاهش مصرف گازوئیل

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتي فارس از افزایش ٥ درصدی مصرف بنزین از اواخر اسفند ماه ٩٧ تا ۱۶ فروردین امسال در استان خبرداد.
به گزارش شیرازه،  مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتي فارس در جلسه کارگروه تخصصی تامین فرآورده‌های نفتی استان فارس گفت: از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۶ فروردین امسال بیش از ۱۴۲ میلیون لیتر بنزین با تلاش همکاران، شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی، رانندگان نفتکش و مالکین مجاری عرضه در فارس تامین و‌ توزیع شده است.

  امیرکریمی افزود: طی این مدت بطور متوسط روزانه بیش از شش میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد رشد را نشان می‌دهد .

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتي فارس همچنین مصرف روزانه این فرآورده را در کلان شهر شیراز دو میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر اعلام کرد که در مقايسه با سال ۹۷ پنج درصد کاهش مصرف داشته است.

بنی کریمی بارندگی‌های اخیر دراستان فارس بویژه شهر شیراز که منجر به کاهش سفرهای نوروزی شد را از دلایل کاهش مصرف سوخت در شهر شیراز برشمرد.

این مقام مسئول گفت: بیشترین آمار مصرف بنزین مربوط به روز ۲۹ اسفند با بیش از نه میلیون لیتر و کمترین میزان مصرف در روز ۱۳ فروردین ماه با سه میلیون و ۷۰۰ هزارلیتر است .

بنی کریمی گفت: میانگین مصرف روزانه نفت گاز با حدود دو درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود ۷۰ میلیون لیتر رسید که روزهای ۲۶ اسفند ماه و ۱۳ فروردین ۹۸ به ترتیب با شش میلیون لیتر و ۶۳۷ هزار لیتر بیشترین و کمترین مصرف نفت گاز دراین دوره را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان