کد خبر: ۱۲۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
رییس کمیسیون عمران شورای شیراز خبر داد:

تعیین فرصت یک ماهه برای رفع چاله‌های معابر شیراز

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورا فرصتی یک ماهه برای رفع مشکلات آسفالت و چاله‌های معابر شهری تعیین کرده است.
به گزارش شیرازه، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز گفت: یکی از موارد مد نظر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شیراز، وضعیت آسفالت معابر شهری بوده بطوریکه بازدیدها و جلساتی در این خصوص برگزار شده است.

نواب قائدی با اشاره به اینکه در نود و چهارمین جلسه فوق‌العاده این کمیسیون رفع مشکلات معابر و ترمیم چاله‌ها و حفره‌های موجود در سطح معابر را مد نظر قرار داد، این موضوع را خواسته بحق شهروندان دانست و بر لزوم عطف توجه شهرداری به این مهم تاکید کرد.

سخنگوی شورای شهر شیراز با اشاره به اجرای طرح جهادی ترمیم و رفع چاله‌های معابر سطح شهر، تامین رفاه و آسایش شهروندان را از مهمترین برنامه‌های شورا دانست و گفت: در آخرین جلسه کمیسیون عمران شورای شیراز، معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز و مناطق شهرداری مکلف شدند ظرف مدت یکماه عملیات لکه گیری، ترمیم و رفع چاله‌های معابر را انجام تا شاهد ارتقای کیفیت معابر و جلب رضایت شهروندان باشیم .

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: همچنین معاونت فنی و عمرانی مکلف شد سریعا نسبت به تهیه برآورد، دستورالعمل و جزئیات اجرایی لکه گیری آسفالت معابر اقدام، واین دستورالعمل را به منظور اجرا به شهرداری‌های مناطق نیز ابلاغ کند، همچنین مقرر شد سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری نیز در این مورد تعداد اکیپهای اجرایی خود را افزایش دهد .

عضو شورای شهر شیراز حفاری‌های متعدد توسط سایر دستگاه‌های اجرایی و کمبود وگرانی آسفالت را از جمله مهمترین مشکلات موجود عنوان و اضافه کرد: با این حال تلاش شورای شهر و مدیریت شهری، بهبود وضعیت آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر است .

قائدی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از مشکلات حاصل از حفاری‌ها و اقدامات عمرانی دستگاه‌های مختلف در سطح شهر، معاونت فنی و عمرانی ملزم به تهیه لیست پیمانکاران مجرب و متخصص در زمینه روکش آسفالت و معرفی این پیمانکاران به دستگاه‌های خدمات رسان شد، تا با بهره گیری از این پیمانکاران، ترمیم محل حفاری‌ها با سرعت و دقت انجام شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز، توسعه زیرساخت‌ها و عمران و آبادانی متناسب با نیازهای شهر را مسیری برای جلب رضایت شهروندان دانست و بیان کرد: برای خدمت به مردم و رفاه و آسایش آنان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان