کد خبر: ۱۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰

مطالعه و وسواس فراوان در انتخاب استاندار فارس

وزیر کشور گفت: همگان باید توجه داشته باشند که یک فرد به تنهایی نمی تواند معجزه گر باشد بلکه تمامی مسئولان و بزرگان استان باید با همدلی و اتحاد برای توسعه و پیشرفت فارس تلاش کنند.

به گزارش شیرازه محمد نجار در جلسه معارفه حسین عابدین استاندار جدید استان فارس حضور یافت. وی در بخشی  از سخنان خود با بیان اینکه استان فارس در تمامی ابعاد سخنان فراوان برای گفتن دارد، یادآور شد: فارس استانی عادی نیست و از این رو با دقت، مطالعه و وسواس فراوان استاندار فارس را انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: همگان باید توجه داشته باشند که یک فرد به تنهایی نمی تواند معجزه گر باشد بلکه تمامی مسئولان و بزرگان استان باید با همدلی و اتحاد برای توسعه و پیشرفت فارس تلاش کنند.

وزیر کشور تاکید کرد: فارس سرزمین علم و دانش و آیینه تمام نمایی از علما، هنرمندان، مفاخر و متفکران ایران است و با داشنن چنین تاریخی زمینه پتانسیل های استان مشخص است.

محمد نجار با بیان اینکه باید از پتانسیلهای استان به خوبی استفاده شود، یادآور شد: قابلیهای استان فارس بالاست که در این میان بحث کشاورزی، نفت وگاز و گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: در این استان هر کس حرکتی کرده باشد باید مورد تشویق و تقدیر قرار گیرد که البته باید گفت که طی چند سال اخیر حرکتهای فراوانی در استان فارس انجام شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه مصوبات سفر دولت سند توسعه استانها به حساب می آید، گفت: کشور به کارگاه سازندگی تبدیل شده و در هیچ زمانی سابقه نداشته که دولت در سه مرحله به تمام استانهای کشور سرکشی کند.

محمد نجار تصریح کرد: ممکن است که اجرای برخی از مصوبات سرعت کمتری داشته باشد که در این خصوص نیز باید با برنامه ریزی دقیق کمبودها را جبران کرد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی و صحبت هایی که با مسئولان استان انجام شد قرار بر این است که 10 تا 15 مصوبه بزرگ را جدا کنند و به طور یکپارچه و متحد در جهت اجرایی کردن کامل آنها هماهنگ شوند و وزارتخانه نیز کمک های لازم را به این مصوبات خواهد داشت.

وزیر کشور تصریح کرد: انتخاب افراد شیفته خدمت نیز از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود و افرادی عنوان همراه استاندار معرفی شوند که علاقه به موفقیت استان داشته باشند و در کل نباید فراموش شود که موفقیت و پیشرفت استان به اتحاد و همدلی میان مسئولان بستگی دارد.

نظرات بینندگان