کد خبر: ۱۳۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
خبر خوش برای صنعتگران صنایع دستی؛

مرکز تخصصی تجارت جهانی صنایع‌دستی در شیراز افتتاح شد

فاز اول مرکز تخصصی تجارت جهانی صنایع‌دستی در مجتمع تجاری مهستان شیراز افتتاح شد.

به گزارش شیرازه، فاز اول مرکز تخصصی تجارت جهانی صنایع‌دستی در شیراز با حضور فلاح، مديركل حوزه توليد و كفيري، مدير كل حوزه صادرات معاونت صنايع دستي كشور، مدیر کل و معاون صنایع دستی استان فارس، سرمایه گذاران مجتمع و جمعی از صنعتگران صنایع‌دستی افتتاح شد.

مهدی بطچی، رئیس هیأت مدیره مرکز تجارت جهانی صنایع‌دستی ایران در این مراسم گفت: بهره‌برداری از فاز نخست مرکز تجارت جهانی صنایع‌دستی ایران فرصتی مناسب برای صنعتگران و تولیدکنندگان صنایع‌دستی است تا تولیدات خود را به گردشگران داخلی و خارجی ارائه دهند.

وی بیان کرد: برای جبران ضعفی که در فروش صنایع‌دستی وجود دارد این فضا مکان ارزشمندی برای ارائه و فروش این محصولات است و به دلیل مشکلاتی که در حوزه فروش وجود دارد غرفه‌ها با قیمت ناچیز به صنعتگران اختصاص یافته است.

مصیبب امیری، مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی فارس نیز از طرح موثر سرمایه گذاران این مجتمع در حمایت از هنرمندان و معرفی بیش از پیش صنایع دستی فارس به بازار‌های جهانی تقدیر و اظهار کرد: این مجتمع به عنوان یک بازارچه دائمی تخصصی و منحصر به فرد صنایع دستی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به نام رونق تولید گفت: طرح توسعه مراکز آموزش و ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در دستور کار جدی استان قرار دارد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان