کد خبر: ۱۳۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۸
دبیر همایش بیانیه گام دوم انقلاب در گفت‌وگو با شیرازه:

مطالبه‌گری از مسئولان اولین رسالت نخبگان است/ «آرکا» برای تبیین گام دوم انقلاب، مدرس تربیت می‌کند

دبیر همایش بیانیه گام دوم انقلاب از استقبال کم‌نظیر نخبگان برای شرکت در این همایش خبر داد و گفت: برگزاری این همایش یکی از برنامه‌های متعدد موسسه فرهنگی آرکا برای تبیین بیاینه گام دوم انقلاب تلاش می‌کند.

دکتر ایمان ایمانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار شیرازه، اظهار داشت: این همایش 2روزه که برای اولین بار در سطح استان فارس برگزار می‌شود یک نشست تخصصی برای نخبگانی است که در آینده رسالت مطالبه‌گری‌های مردم از مسئولان را دارند.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب یک راهبرد بزرگ برای ایجاد تمدن بزرگ اسلامی و احیای علوم انسانی اسلامی است لذا نسل جوان انقلابی باید این امر مهمرا در اولویت‌های آموزشی و تبلیغی قرار دهد.

دبیر همایش بیانیه گام دوم انقلاب به خبرنگار شیرازه گفت:  موسسه آرکا که به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است با نظر کارشناسان و برجسته سلسله دوره‌های آموزشی را برگزار می‌کند که برگزاری این همایش فقط یک بخش از آن بوده است.

ایمانی فر گفت: این موسسه فارغ از هرگونه جهت‌گیری سیاسی و حزبی در نظر دارد که با برگزاری یک کارگاه 26 جلسه‌ای به منظور تربیت مدرس، نخبگانی را به جامعه اهدا کند که متن دقیق بیانیه گام دوم انقلاب را تبیین و تفسیر کنند.

وی با اشاره به این که در پایان این دوره 5 روزه گواهی معتبری به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد، اظهار داشت: این دوره با 14 عنوان درسی پیرامون تفسیر و شرح اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب از نگاه داخلی و جهانی از تاریخ 18 لغایت 22 تیر برگزار می‌شود.

این مدرس بیانیه گام دوم تصریح کرد: شاخص‌ترین چهره‌های پژوهشی کشور مانند دکتر نادر طالب زاده، دکتر عبدالرسول علم الهدی، دکتر محسن سلیمانی و بسیاری از پژوهشگران تراز اول کشور در این کارگاه آموزشی به عنوان استاد شرکت خواهند داشت.
انتهای پیام/



نظرات بینندگان