کد خبر: ۱۳۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۰۹ تير ۱۳۹۸
در پی انتشار فیلم ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی؛

دستور وزیر راه برای پیگیری سانحه بزرگراه شیراز - خرامه

وزیر راه و شهرسازی در پی انتشار فیلم ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی در خصوص حادثه رانندگی محور شیراز - خرامه، دستور بررسی فوری دلایل سانحه و بررسی وضعیت محور مربوطه، همچنین برخورد با متخلفان احتمالی را صادر کرد.
به گزارش شیرازه،در دو روز گذشته کلیپی در شبکه‌های اجتماعی با تصویر برداری یک شهروند خبرنگار مبنی بر رویداد سانحه تصادف در بزرگراه شیراز - خرامه به دلیل نبود تابلو‌های هشدار دهنده و سرعت‌گیر و دوطرفه شدن ناگهانی جاده منتشر شد که به نقل از گوینده ناشناس این کلیپ، دختر ۲۰ ساله‌ای بر اثر برخورد با بلوک سیمانی داخل جاده جان سپرد و دو نفر از سرنشینان نیز بر اثر این تصادف مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

در این کلیپ، پدری خبر از فوت دختر ۲۰ ساله خود بر اثر این تصادف داده و از مردم استمداد می‌طلبد تا کلیپ ضبط شده را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. ضمن آنکه به نظر می‌رسد تصاویر کلیپ به شکلی هماهنگ با صدای گوینده است و ظاهرا گفته‌های گوینده را مبنی بر نبود تابلو‌های هشدار دهنده و وجود مانع بتونی در وسط جاده و امکان بروز تصادف به ویژه در شب تایید می‌کند.

بر اساس این گزارش، در پی انتشار این کلیپ، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری و تحقیق فوری برای صحت و سقم و بررسی جدی ابعاد رویداد و روشن شدن حقایق، همچنین برخورد با مقصران احتمالی در صورت صحت خبر را صادر کرد.

برچسب ها: وزیر راه ، خرامه ، بزرگراه
نظرات بینندگان