کد خبر: ۱۳۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۸
سردار غیاثی:

پاسخ نیرو‌های مسلح به هرگونه تهدید یک پاسخ قاطع و کوبنده خواهد بود

پاسخ نیرو‌های مسلح به هرگونه تهدید یک «پاسخ قاطع و کوبنده» خواهد بود.
به گزارش شیرازه، فرمانده سپاه فجر فارس در دیدار با پیشکسوتان نیرو‌های مسلح گفت: تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی و گروه‌های تروریستی هر لحظه در منطقه رصد می‌شود و پاسخ نیرو‌های مسلح به هرگونه تهدید، قاطع و کوبنده خواهد بود.

سردار غیاثی با بیان این که تجربه‌های پیشکسوتان در دوران دفاع مقدس الگو و شاخص حرکت برای نیرو‌های جوان است، گفت: نیروی انسانی مومن، ولایتمدار و انقلابی یکی از شاخصه‌های برتری نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به دیگر نیرو‌های نظامی در جهان است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده مدیران جوان از دانش و تجربه پیشکسوتان در تدوین برنامه‌ها و طراحی راهبردها، گفت: روحیه جهادی، اتکای به توان داخلی و تفکر و اقدام انقلابی از جمله عوامل اصلی موفقیت نیرو‌های مسلح کشور در انجام ماموریت هااست.

فرمانده سپاه فجر افزود: نیرو‌های مسلح کشور از نظر ساخت تجهیزات و سلاح‌های دفاعی و بهره گیری از فناوری روز به خودکفایی رسیده اند و نیرو‌های نخبه و جوان در زمینه علم و فناوری دفاعی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته اند.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه نیرو‌های مسلح برای مقابله با هرگونه تهدید آمادگی کامل دارند، گفت: تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی و گروه‌های تروریستی در منطقه بصورت لحظه به لحظه رصد می‌شود و پاسخ نیرو‌های مسلح به هرگونه تهدید یک پاسخ قاطع و کوبنده خواهد بود.

نظرات بینندگان