کد خبر: ۱۳۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۸
مسئول بسیج جامعه زنان فارس در گفتگو با شیرازه:

تجمع "مدافعان حریم خانواده" در حافظیه

به مناسبت هفته حجاب و عفاف و دهه کرامت، تجمع بزرگ "مدافعان حریم خانواده" در حافظیه برگزار خواهد شد.

تجمع  برنده، مسئول بسیج جامعه زنان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه، از برگزاری تجمع بزرگ مردمی با عنوان "مدافعان حریم خانواده" در حافظیه شیراز به مناسبت هفته حجاب و عفاف خبر داد.

به گفته وی، اطلاع رسانی دقیق و زیادی در این مورد در سطح شهر شیراز انجام شده است و از عموم مردم برای این تجمع دعوت شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان فارس، هدف از برگزاری این برنامه، حضور پررنگ زنان محجبه و نمایش قدرت و اقتدار برای این زنان است و همچنین اعتماد به نفسی برای این زنان باشد.

وی افزود: هدف دیگر این همایش بزرگ، این است که زنان محجبه نشان دهند که تحت تأثیر نقشه اس دشمن قرار نمی گیردند و آنها که با هر ساز دشمن خوش رقصی می کنند، تعدادشان محدود است و قطعا اعتقاداتشان ضعیف.

برنده، مطالبه گری از متولین فرهنگ در جامعه را از دیگر اهداف این همایش دانست و اظهار داشت: درخواست بخش عظیمی از مردم از متولیان فرهنگ، این است که با ناهنجاری های فرهنگی برخورد قاطع شود. اینطور نباشد که هرکس هرکار خلاف قانونی که دلش بخواهد، انجام دهد و کسی هم کاری به کارش نداشته باشد.

وی با بیان اینکه مطالبه رفتار و منش عفیفانه از زنان و مردان و همچنین مطالبه فعالیت اثربخش از مسؤلین از دیگر اهداف این برنامه است گفت: متولیان فرهنگی که باید برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنند روی برنامه های متناسب با بافت بومی و دینی، اما دغدغه ای در این زمینه ندارند.

مسئول بسیج جامعه زنان فارس اجرای این برنامه را از ساعت6:30 الی 7:30 عصر ور زپنجشنبه دانست و گفت: پخش زنده این برنامه از تلویزیون پخش خواهد شد که برنامه های شاد و متنوعی در این همایش خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه این برنامه خانوادگی است افزود: در پایان این برنامه که توسط ستاد مردمی اجرا می شود، بیانیه خوانده و به تأیید حاضران خواهد رسید.

به گفته برنده، میراث فرهنگی، مدیریت آرامگاه حافظیه، شهرداری، اتوبوسرانی، مجموعه سپاه و بسیج، صدا و سیما، نیروی انتظامی،  پلیس راهنمایی رانندگی، آتش نشانی، اورژانس ۱۱۵، امام جمعه، کانون رهپویان وصال، شورای هماهنگی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری، فرمانداری، تعدادی از سازمانهای مردم نهاد، جبهه فرهنگی انقلاب، ستاد احیاء، از دستگاه های مجری این تجمع هستند.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان