کد خبر: ۱۳۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۸
در بازدید مسئولین تامین اجتماعی فارس از بیمارستان شهید بهشتی اعلام شد:

افتتاح بزرگ ترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در بیمارستان شهید بهشتی شیراز

بزرگ ترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در بیمارستان شهید بهشتی شیراز در سال جاری افتتاح خواهد شد.

به گزارش شیرازه، به مناسبت روز تامین اجتماعی، مسئولین سازمان بیمه تامین اجتماعی و مدیریت درمان این سازمان از بخش های مختلف بیمارستان شهید بهشتی شیراز بازدید و به عیادت از بیماران بستری در این بیمارستان پرداختند.

دکتر امیری مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی فارس در این بازدید با اشاره به رضایت نسبی بیماران از مراکز تامین اجتماعی و قابل قبول دانستن خدمات این بیمارستان گفت: با همت همکاران در بیمارستان و سازمان تامین اجتماعی استان، تعمیر و بازسازی ساختمان بیمارستان شهید بهشتی شیراز که قدمتی حدود 50سال، بدون تعطیلی خدمات انجام دادیم.

افتتاح بزرگ ترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در بیمارستان شهید بهشتی شیراز

به گفته امیری، حدود 80درصد بیمارستان با استانداردهای جدید وزارت بهداشت و درمان و براساس کتاب هتلینگ سازمان تامین اجتماعی بازسازی و تعمیر شده است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی فارس با بیان اینکه در بازسازی و تعمیر این بیمارستان، خیرین به کمک سازمان تامین اجتماعی شتافتند اظهار داشت: با بیش از هفت هزار تخت قرارداد بیمه داریم که بیشتر در بیمارستان های دولتی هستند.

در ادامه این بازدید، دکتر جمشید مددی رئیس بیمارستان شهید بهشتی شیراز از افتتاح بزرگ ترین بخش اورژانس تامین اجتماعی کشور در سال جاری در بیمارستان شهید بهشتی شیراز خبر داد و گفت: این اورژانس در دو طبقه و با زیربنایی بالغ بر دو هزار و 100 متر مربع طراحی شده است.

مددی، پیشرفت فیزیکی این اورژانس را بیش از 80درصد اعلام کرد که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

افتتاح بزرگ ترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در بیمارستان شهید بهشتی شیراز

وی با بیان اینکه این مجموعه به همت مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان ساخته می شود، تصریح کرد: این بخش با 34تخت فعال می شود که این تعداد تخت به تخت های بیمارستان تأمین اجتماعی شهید بهشتی شیراز افزوده می شود.

افتتاح بزرگ ترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در بیمارستان شهید بهشتی شیراز

رئیس بیمارستان شهید بهشتی شیراز، با بیان اینکه این بخش، تنها اورژانس تخصصی است که در بیمارستان های تامین اجتماعی از نظر بنای ساختمانی و تجهیزات بیمارستانی وجود دارد تأکید کرد: بنا داریم از رشته هایی که در بیمارستان های دیگر استفاده نمی شود، مخصوصا طب اورژانس در این بیمارستان استفاده کنیم.

به گفته مددی، طب اورژانس رشته جدیدی است که اگر بتوانیم در این بیمارستان به کار گیری شود، جزء تنها بیمارستان هایی می شویم که برای بیماران اورژانسی تعیین تکلیف می کنیم.




افتتاح بزرگ ترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در بیمارستان شهید بهشتی شیرازافتتاح بزرگ ترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در بیمارستان شهید بهشتی شیرازافتتاح بزرگ ترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در بیمارستان شهید بهشتی شیرازافتتاح بزرگ ترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در بیمارستان شهید بهشتی شیراز

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان