کد خبر: ۱۳۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

تخلف برخی از نهادهای اجرایی در سیل نوروز ۹۸ محرز است/ نظر نهایی درباره متخلفان به‌زودی اعلام می‌شود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به تکمیل گزارش سازمان بازرسی درباره سیل اظهار کرد: تخلف برخی از نهادهای اجرایی در سیل نوروز ۹۸ محرز است و نظر نهایی درباره آنها به‌زودی اعلام خواهد شد.
به گزارش شیرازه، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به تخلفات برخی از مسئولان در سیل اخیر در استان فارس اظهار کرد: بعد از وقوع سیل در نوروز ۹۸ در برخی از استان‌ها و جان باختن برخی از هموطنان به خصوص در استان فارس، رئیس قوه قضائیه سازمان بازرسی و دادگستری‌های استان‌های سیل‌زده را مأمور کرد تا با بررسی موضوع، تخلفات احتمالی که زمینه بروز سیل را فراهم کردند شناسایی کرده و گزارش مربوطه را به حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی اعلام کنند.

تخلف برخی از نهادهای اجرایی در سیل نوروز ۹۸ محرز است/ نظر نهایی درباره متخلفان به‌زودی اعلام می‌شود

وی ادامه داد: سازمان بازرسی بعد از تحقیقات به‌عمل آمده گزارش مفصلی را تهیه و در اختیار حوزه ریاست قوه قضائیه قرار داد. در این زمینه مسائلی مانند عدم لایروبی مسیل رودخانه‌ها مطرح بود که به‌دلیل اینکه هنوز برخی از تحقیقات ادامه دارد از بیان جزئیات گزارش سیل معذورم، اما نکته‌ای که قابل توجه است تخلف برخی از مسئولان شهرداری و نهادهای دولتی در سیل بود که درحال حاضر نیز این افراد برای پاسخگویی به مراکز دادگستری احضار می‌شوند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: بسیاری از اتهامات این افراد سهل‌انگاری در انجام مسئولیت بوده است و بعد از تکمیل تمام اطلاعات، نظر نهایی درباره موضوع سیل و متخلفان ارائه خواهد شد.

سراج با بیان اینکه رسیدگی به تخلفات در زمینه سیل نوروز ۹۸ زمان‌بر خواهد بود اظهار کرد: سازمان بازرسی گزارش را تکمیل و ارسال کرده است و مراجع ذی‌صلاح نظر خود را در به‌زودی اعلام خواهند کرد.

آنا

انتهای پیام/

نظرات بینندگان