کد خبر: ۱۳۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

طغیان آب در خانه‌های شهرک بهشتی مسئله ساز شد/ پاسخ آب و فاضلاب شیراز چه بود؟

شرکت آب و فاضلاب درخصوص طغیان آب در خانه‌های شهرک بهشتی پاسخ داد.
زاهدی مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز، با تایید فوران شدید آب از زیر زمین منازل شهرک شهید بهشتی شیراز گفت: برای تعیین علت فوران آب قرار است، این شرکت آب را طی مدتی قطع کند.

زاهدی اضافه کرد: همچنین قرار است کارشناسان برای بازدید و علت یابی در محل حادثه حضور پیدا کنند.

او تصریح کرد: این که چه ساعتی شرکت آب و فاضلاب اقدام به قطع آب در این شهرک کند هنوز مشخص نیست و در صورت نیاز، زمان آن به اهالی محل به صورت پیام صوتی به تلفن های آن ها اطلاع رسانی خواهد شد.

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز با بیان این که ۲ روز است که درخصوص این قضیه مطلع شده ام، تصریح کرد: از آنجا که هنوز چیزی در این خصوص مشخص نیست قرار است طی جلسه‌ای تصمیمات لازم دراین باره گرفته شود.

در حالی که بسیاری از محلات شیراز از ابتدای تابستان با کمبود شدید آب دست‌وپنجه نرم کرده و برخی از آن ها حتی تا یک هفته آب ندارند، اکنون حدود ۱۵ روز است که تعدادی از منازل شهرک بهشتی شیراز در اتفاقی نادر، با فوران شدید آب از زیرزمین خود مواجه هستند.

**
جریان آب از ساعت ۲۲ امشب تا ساعت ۷ صبح روز یکشنبه ۲۰ مرداد در شهرک بهشتی شیراز به علت تعمیرات قطع خواهد شد.
بر اساس اعلام آبفای شیراز، جریان آب در شهرک گلدشت، حافظ، کوی دادگستری، اراضی استانداری از ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۲۰ مرداد تا ساعت ۷ صبح دوشنبه ۲۱ مرداد با قطع یا افت فشار آب روبرو خواهد شد.

نظرات بینندگان