کد خبر: ۱۳۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸

برگزاری دوره توانمندسازی مسئولین بسیج کارمندان استان فارس

دوره آموزش و توانمندسازی مسئولین ، فرماندهان و شورای حوزه و پایگاه های بسیج کارمندان استان فارس برگزار شد.
به گزارش شیرازه، دوره آموزش و توانمند سازی فرماندهان و مدیران حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج کارمندی استان فارس با همکاری مرکز امامت بازرسی و معاونت های سپاه فجر استان فارس در چهار نقطه از فارس برگزار گردید.

سرهنگ علی پور مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه فجر استان فارس گفت: استان فارس با 41 حوزه بسیج کارمندی و 528 پایگاه بسیج ادارات وظیفه جذب، آموزش و سازماندهی کارمندان در بسیج و کمک به کادر سازی ، تربیت نیروی در ترازانقلاب اسلامی، ایجاد فضای خدمت در ادارات، دستگاه های اجرایی و خدمت رسانی بی منت به مردم را دارند.

وی اظهار داشت: در این دوره مباحثی همچون تبیین بیانیه گام دوم انقلاب توسط اساتید برجسته و دستورالعمل میزخدمت جهادی با محوریت مساجد در نقاط کم برخوردار و مصلای نماز جمعه ها، طرح شهید حججی و سند انتظار از بسیجیان، مدیریت جهادی ، تکریم ارباب رجوع،  حسن خلق، وجدان کاری ٰو برپایی نماز جماعت در ادارات، حقوق شهروندی در نظام اداری به میزبانی شهرهای شیراز، پاسارگاد، جهرم و استهبان برگزار گردید.

علی پور در پایان افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، توانمند سازی مدیران و کارمندان بسیجی  با حفظ شٱن و جایگاه  بسیج در ادارات، باید تمام تلاش خود را برای کمک به مسئولین و روسای ادارات در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه بکار گیرند.
نظرات بینندگان